علي اكبر اولياء رئيس ستاد دكتر عارف در استان يزد ، محمد علي طالبي قائم مقام ستاد،حميد رضا كارگر رئيس ستاد شهرستان يزد و شهرستانهاي استان،حميدر رضا صالحيه رئيس كميته تبليغات و رسانه ستاد و عباس حيدري دبير ستاد و مسئول برنامه سفر دكتر عارف به استان در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي حضور يافتند

اعظم السادات ميرجليلي " خبرنگار يزد فردا "علي اكبر اولياء رئيس ستاد انتخابات دكتر عارف در استان يزد در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي گفت: دکتر عارف فردا یکشنبه  به شهر خود يزد  سفر مي نمايد و بعد از نماز مغرب و عشاء  در جمع مردم درالعباده  حضور خواهد يافت.

 وي ادامه داد: دکتر عارف در یزد ناشناخته نیست و مردم یزد شناخت خوبی از وی و خانواده او دارند حتی کسانی که در دوران انقلاب اسلامی و شکل گیری آن در یزد بودند اطلاع دارند که ستاد انتخابات فعلی دکتر عارف در خيابان شهيد چمران يزد به عنوان پایگاه مبارزه با رژیم ستمشاهی فعالیت داشته است .

نماينده سابق مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي افزود: دكتر عارف  از چهره های برجسته استان يزد، کشور و عرصه های بین المللی  است و  با حفظ ارزشهای اصلاح طلبانه کماکان با عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنکی، مورد وثوق مقام معظم رهبری  قرار دارد.

اولياء افزود: عارف بدلیل احساس مسئولیت برای برون رفت از مشکلات کنونی کشور علی رغم پشت سرگذاشتن فشارهای سنگین از سوی اصلاح طلبان مبنی بر آماده نبودن فضای سیاسی کشور برای ورود مجدد اصلاح طلبان به این عرصه، پا به میدان انتخابات گذاشته است.

رئيس ستاد انتخابات دكتر عارف در استان يزد در پاسخ به سئوال يزد فردا در مورد  ائتلاف عارف و حجت الاسلام حسن روحانی گفت: دو کمیته تحت عناوین کمیته ساز و کار اجماع و کمیته نظرسنجی موضوع اجماع این دو کاندیدا را بررسی  نموده و جمع بندی  خود را اعلام  خواهند نمود.

اولياء افزود:دکتر عارف کاندیدای مورد نظر شورای ائتلاف اصلاح طلبان است اما در صورت اجماع به حضور دکتر روحانی، تمکین خواهد کرد .

نماينده سابق مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي گفت: نظر دكتر عارف بر این بود که هرکسی بنا به تکلیف در قبال این آب و خاک وظیفه دارد و لذا در عرصه انتخابات  حضور يافت .

وی  ادامه داد:  با گذشت زمان و پس از تأیید صلاحیت‌ها بسیاری از اشخاصی که با این حضور مخالفت داشتند به گروه حامیان پیوستند و شاهد این هستیم که بدون وقفه مشغول فعالیت در ستادهای انتخاباتی هستند.

رئيس ستاد انتخابات دكتر عارف در استان يزد گفت: عارف در اشاره‌ای به حضور آیت‌الله هاشمی و سیدمحمد خاتمی گفته بود، در صورتی که هریک از آن‌ها در عرصه باشند نمی‌آید؛ از این رو با آمدن هاشمی و اعلام کاندیداتوری وی تا زمان احراز صلاحیت، در کار برنامه‌ریزی ستادهای انتخاباتی و برنامه ریزی‌های تبلیغاتی وقفه ایجاد شد.

اولیا اظهار داشت : با این وجود تا به امروز کمیته‌های ستاد اقدامات خود را دنبال کرده و برنامه‌های خود را پیش برده‌اند، به طوری که نشست‌های مختلفی با بازاریان، اصناف، صاحبان صنایع، پزشکان، فرهنگیان، جوانان و نخبگان و دانشجویان برگزار شده است.

مسئول کمیته شهرستان یزد و شهرستان های ستاد دکتر عارف در استان گفت:  حضور دکتر عارف  مهمترین وزنه موفقیت دولت اصلاحات در مدیریت کلان کشور است.

حمیدرضا کارگر افزود: تمام ستادهای شهرستانی با نیروی مردمی و حمایت های مردم شکل گرفته و در حال فعالیت هستند.

وي اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی با طیف های مختلف جامعه استان از جمله بانوان، پزشکان، فرهنگیان، جوانان و نخبگان، بازاریان، رای اولی ها و گروه های مختلف دیگر برگزار شده است

عباس حیدری، دبیر ستاد و مسئول برنامه های سفر دكتر عارف به استان يزد  نیز در اين نشست به تشریح برنامه های سفر پرداخت و گفت:  اين هفته ، هفته ای سرنوشت ساز در این مقطع تاریخی است که تصمیم گیری مسئولان احزاب و گروهای سیاسی به خصوص اصلاح طلبان در این خصوص موثر است.

محمدعلی طالبی قائم مقام ستاد دکتر عارف در استان یزد نیز عدم استفاده از رانت در دوران معاون اولی ریاست جمهوری این کاندیدا و سایر سوابق مدیریتی وی را از ویژگیهای بارز دکتر عارف دانست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا