بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در ماه مبارک رمضان، ماه فیض و نزول رحمت الهی از کمک‌های خیران بهره‌مند شد.

به گزارش خبرنگار آنا، به همت دستان پرمهر خیران نیک‌اندیش دیار قناعت و قنوت، کمک‌های مادی به بخش آنکولوژی بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد اختصاص یافت.

دکتر محمدرضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این خصوص به خبرنگار آنا گفت: از دید مردم دیار دارالعباده هیچ‌گاه خدمت به همشهریان از قلم نیفتاده و بدون اجر و مزد نخواهد بود و کمک‌هایی که به دانشگاه به ویژه بیمارستان مرحوم شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد شد، موید و موکد این مطلب است.

وی با توجه به تفکر خیرخواهانه و نوع‌دوستانه دکتر میرزاده ریاست دانشگاه که توجه خاصی به بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی دارد، ادامه داد: با هدف بهسازی و ارائه خدمات برتر و بهتر و ارائه خدمات قابل قبول به همشهریان، امکانات موجود در بیمارستان به بیماران خاص به ویژه بخش آنکولوژی بیمارستان مورد توجه جدی قرار گرفت و موازی با آن عملیات بهبود و ارتقای کیفیت فضای فیزیکی نیز به سرعت شروع شد.

اسلامی اظهار کرد: با انتصاب دکتر اعرافی به ریاست بیمارستان، بهسازی فضاها و کمک به ارتقای آن در تمامی بخش‌ها و همکاری با پزشکان حاذق استان نیز تحقق بهتری یافت و امروز بخش‌های کودکان، زنان و زایمان، آنکولوژی، داخلی، جراحی، اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه و کلینیک یک و دو، فعال و ضریب اشغال تخت، رشد فزاینده‌ای داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اختصاص یک دستگاه از بهترین آمبولانس‌های موجود در کشور به این بیمارستان از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، ارائه خدمات به بیماران اورژانسی را با اطمینان بیشتری میسر کرده است.

بیمارستان شاه ولی از سوی مرحوم شاه ولی ساخته شده و از سال 1373 شروع به کار کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا