يزد فردا: فرمانده انتظامي شهرستان "ابرکوه" استان يزد از کشف چهار دستگاه موتورسيکلت قاچاق و غيرمجاز به ارزش يک ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش يزد فردا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "احمد غلامزاده" درباره جزئيات اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با موتورسيکلت هاي غيرمجاز، عوامل پليس آگاهي ابرکوه از وجود و تردد چهار دستگاه موتورسيکلت قاچاق در شهرستان باخبر شدند.

سرهنگ "غلامزاده" افزود: با اقدامات پليسي محل دپو و نگهداري موتورسيکلت­هاي قاچاق شناسايي و ضمن هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از محل، چهار دستگاه موتورسيکلت قاچاق شامل دو دستگاه موتورسيکلت سي آرم 250 ، يک دستگاه هوندا 400 و يکدستگاه هوندا 750 کشف شد.

غلامزاده با اشاره به ارزش ريالي موتورسيکلت هاي قاچاق بالغ بر يک ميليارد ريال، تصريح کرد: متهمان توسط مأموران دستگير و به دادسرا معرفي شدند.

فرمانده انتظامي ابرکوه در پايان خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچيان به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار دارد و شهروندان مي توانند در صورت برخورد با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طريق مرکز فوريت هاي 110 به پليس اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا