رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی یزد بتواند در تحقق اهداف منطقه ویژه علم و فناوری یزد پیشگام و پیش‌قدم باشد.

 دکتر محمدرضا اسلامی در جمع استادان دانشگاه که میزبان مدیر عامل سازمان منطقه علم و فناوری یزد و مدیران از استانداری با موضوع تبیین اهداف و دستاوردهای مناطق ویژه علم و فناوری بودند، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گام اول را در راستای تحقق اهداف کشور که همانا تبدیل علم به ثروت است برداشته و در چارت جدید خود و در راستای اصلاح ساختار مدیریتی دانشگاه‌ها اقدام به ایجاد معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان در دانشگاه‌های مراکز استان کرده است و گام خوبی را به سوی تجاری‌سازی ایده‌ها و دستاوردهای دانشگاه بر می دارد.

وی تمامی امکانات دانشگاه را برای تحقق مصوبه و ابلاغیه هیأت دولت برای مناطق ویژه علم و فناوری آماده و بسیج دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق این مصوبه و ابلاغیه دولت تمام توان خود را معطوف خواهد داشت و امیدوار است همکاری اساتید و پژوهشگران راه را برای تبدیل علم به ثروت و آبادانی کشور هموار سازد.

به گزارش آنا، چندی پیش دکتر محمدرضا اسلامی از سوی وزیر علوم به عنوان نماینده در منطقه ویژه علم و فناوری کشور برگزیده شد. استان یزد یکی از چهار استانی است که در کنار استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان و خراسان رضوی به عنوان منطقه ویژه علم و فناوری منتخب شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا