معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از افتتاح کانون آزاد ورزشکاران  در این استان برای اولین بار در سطح کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : برای اولین بار در کشور کانون آزاد ورزشکاران خواهر و برادر و به منظور حمایت هر چه بیشتر اعضای ورزشکار جوان و جذب جوانان از طریق فعالیتهای ورزشی افتتاح شد .

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد : از این پس اعضای جوانان ورزشکار هلال احمر استان یزد با ثبت نام و درج مشخصات خود در سیستم سامانه جامع عضویت بصورت منسجم و هدفمند به فعالیتهای ورزشی خود خواهند پرداخت .

صدیقی در ادامه گفت : ورزش بعنوان یکی از رویدادهای اجتماعی جذاب و تاثیرگذار نقش بسزایی در جذب اعضا جوانان هلال احمر داشته و دامنه وسیعی از فعالیتهای جوانان را میتوان در این حوزه پوشش داد . همچنین جذب ورزشکاران حرفه ای و حضور مقتدرانه در مسابقات المپیاد ورزشی اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور از دیگر اهداف تشکیل این کانون تخصصی می باشد .

گفتنی است اعضای ورزشکار جوان هلال احمر استان یزد در اولین دوره المپیاد ورزشی سازمان جوانان هلال احمر کشور موفق به کسب مقام هایی در رشته های امادگی جسمانی ، فوتسال و شنا و نجات غریق شدند و هم چنین در کنار المپیاد ورزشی این جمعیت  فعالیت های خود را در دو بخش دیگر حمایت از تیم های نیمه حرفه ای خواهران و برادران ، آموزش و برگزاری کلاس های ورزشی مختلف در اماکن ورزشی هلال احمر در سطح استان دنبال میکند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا