حجت الاسلام شیخ عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد به همراه مهندس کشفی مدیر منطقه يك شهرداری با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) امیرآباد با مردم این محله دیدار کردند.

به گفته سخنگو و روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد- مهمترین مشکلات اهالی امیرآباد ، کمبود فضای سبز،خاکی بودن بعضی از معابر،نبودپارکینگ برای مسجد و نامناسب بودن پياده‌روهای محله بود که با مسئولین در میان گذاشتند.

در ابتدا سيدابوالفضل کشفی مدیر منطقه یک شهرداری ضمن تبریک میلاد سراسر باسعادت امام حسن مجتبی(ع) و گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی، گفت: رسیدگی به مشکلات این محله در اولین فرصت ضمن بازديد، رفع خواهد شد.

وی یادآور شد : کار آسفالت خیابانها و کوچه‌های این محله به خوبی انجام شده است و اگر در مواردی هم در زمینه آسفالت مشکلی باشد با بازدید این مشکل برطرف خواهد شد.

در ادامه حجت السلام شیخ عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد هم ضمن تبریک میلاد با سعادت امام‌حسن‌مجتبی(ع)وگرامیداشت سالروز شهادت آیت الله صدوقی افزود: شورای اسلامی شهر یزد در تصویب بودجه سال94 شهرداری ، در بحث پارک وفضای سبز درون محله‌اي توجه ویژه‌ای را داشته است و سعی شده که محلاتی که نیاز اولیه آنها پارک وفضای سبز باشد، در اولویت قرار بگیرد.

وی در پایان از مردم این محله خواست تا نمایندگانی را برای پیگیری مصوبات این دیدار به شورای اسلامی شهر معرفی نمايند تا انشاالله هرچه سریعتر مشکلات این محله رفع شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا