یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فرمانده انتظامی شهرستان گنبدكاووس استان گلستان از دستگیری فردی كه اقدام به ایجاد مزاحمت اینترنتی برای یك شهروند این شهرستان كرده بود، خبر داد.

به گزارش یزدفردا:سرهنگ محمدعلی عسگری گفت: در پی وصول یك فقره مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گنبدكاووس در خصوص شكایت فردی مبنی بر اخاذی و نشر تصاویر خصوصی و ایجاد مزاحمت برای وی از طریق تماس‎‌های تلفنی مكرر توسط افراد، مراتب به صورت ویژه در دستور كار كارشناسان پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات تخصصی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فردی در اپلیكیشن «بی‌تالك» اقدام به انتشار تصاویر شاكیه و مطالب كذب و غیرواقع كرده است كه باعث وقوع ایجاد مزاحمت از سوی افراد مختلف برای وی شده است.

سرهنگ محمد علی عسگری افزود: با انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های تخصصی در نهایت ماموران موفق شدند فردی را كه اقدام به انتشار مطالب كذب و شماره تلفن همراه شاكیه را در شبكه اجتماعی مورد نظر كرده بود را شناسایی كنند.

وی اضافه كرد: پس از شناسایی متهم، وی برای انجام تحقیقات تكمیلی به پلیس فتا شهرستان فرا خوانده شد كه پس از مشاهده مستندات محكم پلیس، به بزه انتسابی خود اعتراف كرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان گنبدكاووس خاطرنشان كرد: متهم پس از اعتراف، به همراه پرونده تكمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ عسگری در پایان با تأكید بر اینكه نرم افزارهای ارتباطی تلفن همراه و شبكه‌های اجتماعی محیطی ناامن و غیر قابل اعتماد هستند، از كاربران اینترنت خواست اطلاعات شخصی خود را در فضای مجازی به اشتراك نگذارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا