کشتی گیر یزدی دارنده مدال برنز مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور گفت: بری کسب این مدال زحمات زیادی کشیده بودم و بسیار خوشحالم که توانستم این مدال را کسب کنم.

محمدمهدی بیگی کشتی گیر یزدی است که موفق شد در مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور که به میزبانی یزد برگزار شد در وزن منهای 60 کیلوگرم رده سنی نوجوانان به مدال برنز دست پیدا کند .

وی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: مسابقات کشتی پهلوانی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و قهرمانان این رشته ورزشی از سراسر کشور حضور داشتند.

کشتی گیر یزدی افزود: تمامی حریفانم از کشتی گیران خوب کشور بودند که موفق شدم با پیروزی مقابل انها به جمع چهار نفر برتر راه پیدا کنم و در نهایت به مدال برنز دست پیدا کنم.

بیگی اظهار داشت: برای موفقیت در این رقابت ها زحمات زیادی کشیدم و تمرینات خود را به طور منظم زیر نظر مربیان از جمله برهانی و داستان ادامه دادم و هدفم کسب مدال طلا بود که محقق نشد و از کسب این مدال هم راضی هستم.

وی در پایان ادامه داد: با انگیزه تر از گذشته تلاش خواهم کرد تا در مسابقات آینده مدال های خوش رنگ تری کسب کنم و پیراهن تیم ملی را به تن کنم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا