خستین شعبه از فروشگاه های اینترنتی گروه پیشگامان کویر افتتاح شد.


یزدفردا " نخستین شعبه از فروشگاه های اینترنتی گروه پیشگامان کویر با حضورمسئولان این گروه در یزد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان کویر،در آیین افتتاح این فروشگاه، مهندس رضایی نژاد قائم مقام مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه پیشگامان کویر در سخنانی با تبریک آغاز به کار این نمایشگاه گفت: با توجه به الکترونیکی شدن زندگی آتی دسترسی به ملزومات زندگی از طریق وب، یکی از نیازهای آینده خواهد بود و گروه پیشگامان کویر با درک این واقعیت اقدام به راه اندازی چنین فروشگاهی کرده است.

وی تاکید کرد: به عنوان بزرگترین تعاونی فناوری اطلاعات کشور و پیشگام در عرصه IT امیدواریم جامعه به سمت استفاده بهینه از وب برود که البته این آرمان نیازمند فرهنگ سازی و صد البته توسعه زیرساخت های آن است.

همچنین در این آیین علی استادیان پور، مدیر فروشگاه های پیشگامان کویر با ارائه گزارشی از روند شکل گیری این فروشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: با توجه به جدید بودن چنین فروشگاهی در ایران و استان یزد، در فاز اول ارائه خدمات از طریق تلفن خواهد بود. در این روش هموطنان از طریق تلفن کالای مورد نظر را درخواست می دهند و کالا به درب منزل تحویل و فاکتور ارائه می شود.

استادیان پور ادامه داد: با توجه به عدم تجربه جامعه از چنین خدماتی فعلا از طریق تلفن فروشگاه مجازی را تجربه میکنیم و سپس سایت اینترنتی نیز به صورت آنلاین سفارش محصولات را قبول میکند.

وی تاکید کرد: در این نوع فروش به هیچ وجه، مشتری هزینه ای بابت تحویل کالا در منزل نمی پردازد چراکه اساس شکل گیری این نوع فروشگاه ها تحویل درب منزل بوده و جزو خدمات رایگان فروشگاه می باشد.

استادیان پور تاکید کرد: از طرفی با توجه به سیاست های گروه پیشگامان کویر و اهداف کلان و نحوه مدیریت بازار، این فروشگاه تمامی اجناس خود را از 5 تا 15 درصد ارزان تر از قیمت مصرف کننده به فروش خواهد رساند و مشتریان می توانند کیفیت و قیمت محصولات را با دیگر فروشگاه ها مقایسه و سپس اقدام به خرید کنند.

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا