سرپرست تیم والیبال پیشگامان: پدیده لیگ جدید خواهیم بود

یزدفردا:سرمربی تیم والیبال پیشگامان با اشاره به اینکه پیشگامان تیمی متفاوت از سال قبل است، گفت: تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا نشان دهیم والیبال یزد در کجای ایران قرار دارد و برای همین مهم می خواهیم پدیده لیگ شویم.

عباسعلی با تاکید بر قابل احترام بودن همه بازیکنان و تیم های حاضر در لیگ افزود: با زیکنان ما در سطح آمادگی بالایی قراردارند و به روشی تمرین کرده اند که نام تیم ها ونفراتشان سد راهشان نشود.

وی با تاکید بر اینکه دست خالی از سالن مسابقه خارج نخواهیم شد تصریح کرد: بازیکنان تیم هم قسم شده اند که برای شروعی مقتدرانه تلاش کنند و برای کسب نتیجه پا به میدان مسابقه بگذارند.

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد ادامه داد: اعتقاد ما این است که بازی به بازی پیش برویم و ما این موضوع را از اولین بازی خودمان مقابل گیتی پسند در دستور کار قرار داده ایم.

وی از برنامه ریزی کانون هواداران باشگاه برای حضور هوادران این تیم در سالن مسابقه در اصفهان خبر داد و گفت: می دانیم که در این بازی مهمان هستیم ولی اعتقاد داریم یزدی های مقیم اصفهان ما را تنها نمی گذارند.

میرحسینی در پایان گفت:امروز آخرین تمرین قبل از بازی خود را انجام می دهیم و آخرین تکنیک های بازی را مرور خواهیم کرد تا فردا با دستی پر و با اقتدار وارد بازی شویم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا