در سیزدهمین روز از تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری مستند تبلیغاتی محمدباقر قالیباف و غلامعلی حداد عادل از شبکه یک سیما پخش می شود.

 
به گزارش فارس، امروز -پنجشنبه 16 خردادماه- برنامه های رادیویی کاندیداها ساعت 9 با پخش گفت و گوی علی اکبر ولایتی با رادیو ورزش آغاز می شود.
 
در ادامه نیز ساعت 9:30 تکرار مستند رادیویی محمدباقر قالیباف از رادیو ایران روی آنتن می رود. همچنین ساعت 17:30 غلامعلی حداد عادل به معرفی برنامه های خود در مدت زمان 30 دقیقه در رادیو ایران می پردازد.  ساعت 18 نیز گفت و گوی محسن رضایی را رادیو معارف پخش خواهد شد.
 
رنامه های تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی نیز ساعت 18:10 با حضور حسن روحانی در شبکه چهار آغاز می شود.  پس از آن ساعت 19:10 علی اکبر ولایتی به سوالات جوانان در شبکه سه پاسخ می دهد.  ساعت 22:30 نیز گفت و گوی محمد غرضی با شبکه خبر پخش می شود.
 
دو مستند تلویزیونی امشب نیز متعلق به مستند محمدباقر قالیباف و غلامعلی حدادعادل است.  مستند قالیباف به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی تهیه کننده فیلم درباره الی ساخته شده است که امشب ساعت 20:10 به روی آنتن خواهد رفت.
 
همچنین مستندهای انتخاباتی غلامعلی حدادعادل را نیز دو مستندساز جوان به نام سجاد نجفی و احمد سلامی برعهده گرفته‌اند. این مستند امشب ساعت 23:30 پخش می شود.
 
تکرار مستند قالیباف ساعت 23:30 و مستند حدادعادل ساعت 00:30 بامداد از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا