پس از حرکتهایی مانند جهاد نکاح و تجاوزات تروریستهای سوری، این بار شرکت سازنده زن های مصنوعی اعلام کرده است که هیچ محدودیتی زنان مصنوعی را برای این افراد ارسال می کند و هر تعدادی که فرماندهان ارتش آزاد سوریه بخواهند در اختیار آنها قرار می دهند.

به گزارش ابنا، یک شرکت فرانسوی که سالهاست در راستای اقدامات ضد انسانی فعالیت می‌کند و زنان و مردان مصنوعی برای شهوت‌رانان می‌سازد، اخیرا در دفاع از گروهک ارتش آزاد سوریه بر آمده و اعلام کرده است که در راستای حمایت از مخالفان رژیم بشار اسد، زنان مصنوعی را برای تخلیه جنسی سربازان ارتش آزاد سوریه بصورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهد و در گزارشی مفصل که یک مجله مستهجن فرانسوی آن را منتشر کرده است این اقدامش را علنی کرده است.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که هیچ محدودیتی برای ارسال زنان مصنوعی ندارد و هر تعدادی که فرماندهان ارتش آزاد سوریه بخواهند در اختیار آنها قرار می‌د‌هند‌. این زنان مصنوعی که می‌تواند همه اعمال و رفتار یک انسان واقعی را انجام دهند متاسفانه در حال توزیع در بازارهای دنیا، به ویژه کشورهای اسلامی می‌باشد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده صاحب این شرکت فرانسوی یکی از شیوخ قطری است که زد و بند های مالی هم با امیر جدید قطر دارد. گفتنی است تا به حال چندین محموله از این زنان مصنوعی برای تخلیه غرایض جنسی تروریست‌های ارتش آزاد سوریه که گویا دیگر زنان واقعی آنها را ارضا نمی‌کند ارسال شده است.


لازم به ذکر است که یک دستگاه تانک فرانسوی به رنگ صورتی با تعدادی از این زنان مصنوعی برای تبلیغات و جمع آوری کمک از مردم برای این حرکت به اصطلاح بشر‌دوستانه در خیابان های اصلی چند شهر فرانسه تردد کرده و محموله‌های خودشان را برای ترویست‌های سوری ارسال کرده‌اند.

ازدواج اجباری دختران سوری برای جلوگیری از تجاوز جنسی

با افزایش پدیده تجاوز جنسی به دختران سوری در اردوگاه‌های آوارگان، بسیاری از خانواه‌ها دختران خود را سنین بسیار پایین وادار به ازدواج می‌کنند.

به گزارش سی ان ان، با افزایش تعداد پناهندگان سوری در اردوگاه های کشورهای همسایه بویژه در اردن که در پی ادامه دار شدن بحران امنیتی در سوریه صورت گرفته است؛ پدیده جدیدی در میان این پناهندگان بروز کرد که بر اساس آن خانواده‌های اردنی تنها به علت ترس و جلوگیری از تجاوز به عنف به دختران خود، آنها را به ازدواج وامی دارند.

سی ان ان در این راستا داستان دختری 13 ساله را مطرح می‌کند که به عقد ازدواج یک جوان 19 ساله در آمده است، ام نجوی مادر این دختر در توضیح ازدواج دختر خود در این سن کم می گوید: به خدا قسم نمی‌توانستم شب‌ها بخوابم ، بسیار نسبت به دخترانم نگران بودم.

وی می‌افزاید: اگر هنوز در سوریه بودم، این کار را انجام نمی‌دادم. خالد همسر نجوی نیز در این رابطه می گوید: تعداد زیادی از تجاوزهای به عنف در این مناطق صورت می گیرد.

ایمان دختر 14 ساله سوری مورد دیگری است که در اردوگاه الزعتری در اردن زندگی می کند. وی که چهره ای زیبا دارد، خستگی شدید از صورتش نمایان است. او که کودکش را نیز در آغوش گرفته، می گوید که اگر در شرایط کنونی نبود، ازدواج نمی‌کرد.


بر اساس ارزیابی‌های موجود تعداد ازدواج های دختران آواره سوری در سنین پایین 60 درصد افزایش پیدا کرده است،‌این موضوعی است که نه تنها در عرصه اجتماعی برای آنها آسیب ساز شده، بلکه در وضعیت بهداشتی آن‌ها نیز تاثیر منفی دارد، چرا که بسیاری از آنها هنگامی صاحب فرزند می‌شوند که هنوز توانایی جسمانی این کار را ندارند.

خودکشی دختر مسیحی پس از 15 تجاوز+عکس

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_30193.jpeg

یک دختر نوجوان مسیحی بعد از اینکه 15 بار به صورت متوالی از سوی تروریست‌های مسلح سوری در شهر القصیر هدف تجاوز جنسی قرار گرفت، خودکشی کرد.

رادیو واتیکان با اعلام این مطلب تاکید کرد که این اتفاقات مدتی پیش از مسلط شدن ارتش سوریه بر شهر راهبردی القصیر و در زمانی صورت گرفته است که شهر در اختیار شبه نظامی مخالف دولت قرار داشت.

بر اساس این گزارش این دختر 15 ساله مجبور به ازدواج شده و بعد از آن نیز بارها از سوی شبه نظامیان تکفیری در طول دو هفته مورد تجاوز جنسی واقع شده است.


خبرگزاری فیدس پیشتر اعلام کرده بود که اقلیت‌های دینی در معرض خشونت های بیشتر و حملات انتقام جویانه قرار دارند.

شیخ یاسر العجلانی یکی از مفتی‌های تکفیری اخیرا حکم زندانی کردن و تجاوز به تمامی زنان غیر از زنان سنی را صادر کرده و این اقدام شنیع را مباح دانسته بود، این حکم شامل علوی‌ها و مسیحی‌ها و سایر اقلیت‌های مذهبی نیز می‌شود.

تجاوز به زنان سوری در اردن و ترکیه

یک عالم سوری گفت: چرا جامعه جهانی چشمان خود را بر روی به تاراج رفتن سرمایه های ملی سوریه بسته است و چرا نمی بینند که زنان و دختران سوری در ترکیه و اردن مورد تجاوز قرار می گیرند و حتی به دلار خرید و فروش می شوند.

 
در دومین روز از نشست علما و بیداری اسلامی دو تن از علمای سوریه ای سخنرانی کردند که یکی از آنها شیخ علاء الدین زعتری ، نماینده مفتی سوریه بود.

 
وی گفت: با وجود رنج ها و مشکلاتی که  در سوریه متحمل شدیم اما باید به خاطر داشته باشید که ما هم بخشی از سرزمین عرب و اسلام هستیم .آیا ما می توانیم با وضعیت فعلی سازگاری داشته باشیم و آیا توانسته ایم از گذشته دو و نزدیکمان درس بگیریم.

 
زعتری در بخشی از سخنان با اظهار نارضایتی از وحدت کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: در صد سال پیش هر مسلمانی می توانسته به راحتی و بدون ویزا به هر کشور اسلامی سفر کند ولی متأسفانه امروز میان مرزهای  خود را با سلاح و هواپیماهای پیشرفته پوشانده ایم و حتی برای رفتن به حج عمره نیز به مجوز نیاز داریم.

 
وی ادامه داد: مکه سرزمینی مقدس برای همه مسلمانان است ولی متأسفانه سال گذشته مرزهای مکه برسوری ها   بسته شد. مگر گناه افراد چیست، چرا شهروندان عادی سوریه ای نمی توانند به این سرزمین سفر کنند. مگر نه اینکه در سرزمین های ما تنوع زیستی وجود دارد . اجازه دهید به خاطر فتواهایی که خودمان علیه یکدیگر صادر می کنیم و به واسطه آنها سختی های زیادی را متحمل سایر کشورها می کنیم کمی سنجیده تر فکر کنیم .

 
نماینده مفتی سوریه در پایان خاطرنشان کرد: عده ای به دنبال فتواهای تحریک آمیز به سوریه آمده و فرزندان امت اسلامی را به خاک و خون کشیده اند. به هر حال ما امیدواریم راهی برای بهبود اوضاع در سوریه پیدا شود . خصوصا اینکه جمهوری اسلامی ایران در این گردهمایی بزرگ تلاش می کند تا راهگشای چنین مسائلی باشد.

 
همچنین در بخش دیگری از این نشست شیخ زکریا سرایه ،  یکی از علمای سوریه ای با اشاره به آیاتی از قرآن کریم خواستار کنار گذاشتن اختلافات میان مسلمانان شد و گفت: ما نباید با یکدیگر درگیر شویم زیرا در این صورت توان خود را از دست خواهیم داد.

 
وی ادامه داد: در حالی که برخی درگیر مجادله با یکدیگر هستند در بسیاری از کشوهای اسلامی مسلمانان به دست برادران خود کشته می شوند و این در حالی است که سایر مسلمین تماشاگر آن هستند.

 
این عالم سوری تصریح کرد: ما می بینیم در عراق ، لیبی، سومالی، لبنان، افغانستان و پاکستان ، تونس و بسیاری از کشورها چه اتفاقاتی رخ می دهد و همه توصیه می کنند در این کشورها میان مردم و دولت صلح ایجاد شود و در خصوص سوریه و رژیم صهیونیستی نیز پیشنهاد سازش می کنند. ولی چطور است که همین مدافعان حقوق بشر صلح و سازش را برای ملت و دولت سوریه تجویز نمی کنند .

 
زعتری با بیان اینکه سوریه راه مقاومت علیه دشمنان اسلام است خاطرنشان کرد: از آنجایی که این کشور به خواسته رژیم صهیونیستی گردن نمی نهد با آن مخالفت می کند.

 
وی در پایان با ابراز خشم و انزجار از وضعیت مردم سوریه ، گفت: چرا جامعه جهانی چشمان خود را بر روی به تاراج رفتن سرمایه های ملی سوریه بسته است. و چرا نمی بینند که زنان و دختران سوری در ترکیه و اردن مورد تجاوز قرار می گیرند و حتی به دلار خرید و فروش می شوند.

پیشنهاد‌‌ بازیگر پورنو‌ به تروریستهای‌سوری

جمهوری اسلامی نوشت:

 رفتار زشت و غیرانسانی تروریست‌ها در سوریه، عراق، مصر و... تحت عنوان "جهاد در راه خدا" چنان دین اسلام را زیر سؤال برده که مورد تمسخر دشمنان اسلام قرار گرفته است. سانی لین، یکی از بازیگران فاسد آمریکایی که در فیلم‌های پورنو بازی می‌کند، نسبت به اقدامات تروریست‌ها عکس‌العمل نشان داده و در گفتگو با شبکه فاکس گفته: من به تروریست‌ها پیشنهاد می‌کنم به جای اینکه برای رفتن به بهشت و رسیدن به حوری‌های بهشتی خود را میان افراد بی‌گناه منفجر کنند، من خودم را در اختیار آنها قرار میدهم تا هم آنها زنده بمانند و هم کمتر شاهد کشته شدن افراد بی‌گناه باشیم.

زنان‌گرفتاردرچنگال‌شهوت‌وجهل+گزارش

 

به گزارش اعتدال به نقل از باشگاه خبرنگاران، اخیراً در شبکه‌های اجتماعی تصاویر و خبرهایی منتشر می‌شود که حاکی از آن است که زنانی که فریب دروغ‌های مفتی‌های وهابی را خورده و به جهاد نکاح(!) در سوریه رفته‌اند و هر روز به همبستری یکی از تروریست‌ها برای شهوت‌رانی درمی‌آیند نوزادانی به وجود آمده‌اند که به محض زایمان مادران‌شان دفن می شوند و یا بدون هیچ مسؤولیتی در میان خرابه‌ای رها می‌شوند تا بمیرند.

 این نوزادان که حاصل ازدواج‌های زنان فریب‌خورده با تروریست‌های سوریه هستند اصلاً مشخص نیست متعلق به چه کسی است چون این زنان که برای جهاد نکاح به سوریه رفته‌اند روزانه توسط تروریست‌ها مورد سوءاستفاده جنسی قرار می‌گیرند و موازین شرع را رعایت نمی‌کنند و فقط برای هوس‌رانی تروریست‌ها آماده هر کاری هستند و خودشان را با کمترین بها در اختیار تروریست‌ها قرار می‌دهند.

این نوزادها که حاصل ازدواج‌های زنان بی‌بند و بار و و مردان شهوت‌ران هستند پس از چند روز که شکل گرفته‌اند سقط می‌شوند و همچون تکه‌گوشتی در خرابه‌های سوریه رها می‌شوند تا غذای حیوانات درنده شوند.
 
بر اساس گزارش‌های دریافتی و تصاویر منتشرشده هر روز در نقاط مختلف سوریه که تحت سلطه تروریست‌هاست نوزادهایی بسیار کوچک رها شده‌اند که این صحنه‌ها بسیار تکان‌دهنده است اما تروریست‌ها هیچ توجهی به این مسائل ندارند و همچنان به شهوت‌رانی خود ادامه می‌دهند.
 
گزارش‌های منتشرشده از سوی حامیان حقوق بشر در سوریه در شبکه‌های اجتماعی، آن قدر این مسائل را هولناک گزارش داده‌اند که نمی‌توان آنها را وصف کرد.   

                  رکورد دار عمل فحشا در زنان شرکت کننده در جهاد جنسی
 
برخی تروریست‌های سوریه که هیچ محدوده و قانونی را برای خود قائل نیستند وقتی متوجه حامله‌بودن زنی که به همبستری آنها درآمده است، می‌شوند به طریقی ضد بشری جنین شکل‌گرفته را از رحم زن خارج می‌کنند و سر می‌بُرند که تصاویر این اقدامات ضد انسانی آنها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و قابل مشاهده است

جهاد نکاح در سوریه ادامه دارد

 
فتوای جهاد نکاح در سوریه با استقبال دختران تونسی روبرو شده است به طوری که یکی از رهبران جنبش ندای تونس اعزام دختران این کشور را به سوریه لکه ننگی برای کشورش توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، فتوای مبلغ عربستانی در خصوص "جهاد نکاح" در سوریه همچنان با اقبال برخی افراد در کشورهای عربی به ویژه تونس روبرو است.

گزارش‌های رسانه‌ای نشان می‌دهد که تعدادی از دختران تونسی از طریق شبکه‌های به وجود آمده به سوریه سفر می‌کنند تا با برآوردن نیازهای جنسی نیروهای تروریستی در این کشور جهاد نکاح را انجام دهند.

البته گفته می‌شود که برخی از این افراد برای به دست آوردن پول به سوریه سفر می‌کنند.

خانواده‌های تونسی از ربوده شدن دختران جوانشان و فرستادن آنها به سوریه خبر داده بودند به طوری که دادستان کل تونس مجبور شد تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کند.

در اولین اعتراف یک مسئول رسمی در تونس عثمان بطیخ، مفتی تونس اعلام کرده بود که دختران این کشور برای شرکت در جهاد نکاح به سوریه سفر می‌کنند.

ابوزید التونسی، یکی از شهروندان تونس که برای مبارزه علیه نظام سوریه به این کشور سفر کرده بود در گفتگو با تلویزیون تونس اعلام کرد که حدود 3 هزار و 500 نیروی تونسی در سوریه علیه نظام بشار اسد مبارزه می‌کنند و در این میان 13 دختر تونسی نیز برای مشارکت در جهاد نکاح حضور دارند.

رسانه‌های تونس خبری مخابره کردند که در آن یکی از شهروندان این کشور تلاش می‌کرد تا خواهر خود را برای مشارکت در جهاد نکاح به سوریه اعزام کند و یک جوان تونسی با نام ابوحمزه همسر خود را طلاق داد تا بتواند بعد از سفر به سوریه به تروریست‌های این کشور خدمت‌رسانی کند!

سلمی اللومی، یکی از رهبران حزب جنبش ندای تونس عنوان داشت که ارسال دختران تونسی به سوریه لکه ننگی برای این کشور به شمار می‌آید.

نظر مفتی تونس درباره فتوای "جهاد جنسی"

به دنبال صدور فتواهایی مانند "جهاد نکاح" در تونس، مفتی این کشور درباره خطر صدور فتواهای عجیب و غریب در تونس و سایر جوامع اسلامی هشدار داد.

 

"شیخ عثمان بطیخ"در گفت وگو با العالم اظهار داشت: اینگونه فتواها را شبکه های تلویزیونی ماهواره ای با رویکردها و گرایش های مختلف پخش می کنند.

مبلّغان وهابی که از کشورهایی مانند قطر و عربستان سعودی به تونس رفت و آمد می کنند و نیز برخی شخصیت های حزبی وابسته در این کشور، در صد هستند پدیده های عجیب و نامأنوسی را در جامعه تونس ترویج کنند که از جمله آنها، ازدواج دختران نابالغ و کودکان و ... است. خطرناکترین این پدیده ها صدور فتوایی با نام "جهاد نکاح" است بدین گونه که متاسفانه دختران کم سن و سال تونسی را تحت عنوان "جهاد در سوریه" و به منظور ازدواج چند ساعته با تروریستها و عناصر گروه های مسلح به آن کشور اعزام می کنند.

متفی تونس هشدار داد: صدور فتواهای عجیب و غریب و ضد نقیض افزایش یافته، به گونه ای که یک فتوا مساله ای را حلال و فتوای دیگر همان مسأله را حرام اعلام می کند.

"شیخ بطیخ" در انتقاد از وضعیت موجود تصریح کرد: هر کسی به آنچه که معتقداست فتوا می دهد، ولی برخی از این فتواها عجیب و غریب است. اگر فتوایی برای یک جامعه معین مفید باشد؛ ضرورتی ندارد که برای همگان مفید باشد.
وی خاطرنشان کرد: این گونه فتواها باعث آشفتگی ذهنی مردم و ایجاد دشواری برای آنان در شناخت درست و غلط، و طرح سوالات و ابهامات زیادی در ذهن آنها می شود.

مفتی تونس گفت که وی از چندی پیش تلاش می کند که اینگونه ابهامات را برچیده و حقیقت را بیان کند؛ تا مخاطبان به ویژه در تونس دیدگاه شرعی درست را دریافت کنند که منسجم با جامعه تونس است.

شیخ بطیخ اشاره کرد: این فتواها نخواهد توانست هویت ملت تونس را تغییر دهد زیرا ملت تونس آگاه و بیدار و فرهیخته است و در زمان معاصر خویش زندگی می کند؛  در نتیجه تاثیر این فتواها به طبقه ای از مردم منحصر خواهد شد که از فرهنگ عمیق و آگاهی و شناخت دینی لازم و کافی برخوردار نیستند. مردم تونس درحال شنیدن فتواها و ایدئولوژی های دینی عجیب و غریبی هستند که با عقل و منطق انسجامی ندارد.
وی افزود: ما از طریق گفتگو و شرکت در برنامه های تلویزیونی و رسانه های گروهی مختلف تلاش می کنیم اثرات منفی فتواها و دیدگاههایی را که با اسلام همخوانی ندارد، خنثی کنیم.
مفتی تونس گفت: ما گفتگو را می پذیریم و با روی باز از آن استقبال می کنیم و اختلاف آرا را قبول داریم، به شرط اینکه به درجه تکفیر و جنبه شرعی بخشیدن به خشونت و تحکیم تنفر – از هر طرفی که می خواهد باشد- نرسد.
شیخ بطیخ درباره مطالب گفته شده مبنی بر سیطره گروههای تکفیری بر حدود 500 مسجد در تونس افزود: اظهار نظر در این امر از اختیارات وزارت امور دینی است و این وزارتخانه بی وقفه درحال تلاش برای بازپس گیری این مساجد و دور کردن هرگونه گرایش و رویکرد تندروانه از آن است.

سوء‎استفاده از زنان آواره سوری در مصر

 

خبرگزاری ابنا نوشت:

شورای ملی زنان مصر به شدت سوءاستفاده از زنان آواره سوری در این کشور و ازدواج های ناعادلانه با آنها را محکوم کرد.

شورای ملی زنان مصر اعلام کرد که ظرف یک سال گذشته جوانان مصری با 12 هزار زن آواره سوری ازدواج کرده‎اند که این امر نوعی "تجارت انسان" به شمار می‎رود. این شورا با اعلام این رقم، به شدت سوءاستفاده از زنان آواره سوری در مصر و ازدواج های ناعادلانه با آنها را محکوم کرد.

شورای مزبور در بیانیه ای تصریح کرده است: اتحادیه جهانی زنان مصری در اروپا با ارسال نامه ای به «محمد مرسی» رئیس جمهور مصر، دخالت فوری او برای جلوگیری از ازدواج مصری ها با آوارگان سوری در مصر را خواستار شده است.

این شورا با بیان این که زنان سوری در مقابل مبلغ ناچیز 500 لیره با جوانان مصری ازدواج می کنند، تاکید کرد که این پدیده در شهرهای "6اکتبر"، "قاهره جدید"، "دهم رمضان" و استان‎های "اسکندریه"، "الدقهلیه"، "الغربیه" و "قنا" رایج است.

شورای ملی زنان مصر در این بیانیه افزود: با ارسال دو نامه به «محمد ابراهیم» وزیر کشور و «احمد مکی» وزیر دادگستری، از آنها خواسته‌ایم که هرچه سریع‌تر، از فرصت‌طلبی و سوء استفاده از شرایط ناگوار معیشتی آوارگان سوری جلوگیری کنند.

آمار غیررسمی حاکی است از زمان آغاز بحران سوریه، 60 تا 70 هزار شهروند سوری به مصر پناه برده اند. این درحالی است که دفتر کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد در مصر، روز چهارشنبه ـ هفتم فروردین ـ اعلام کرد: شمار آوارگان سوری در مصر 20265 نفر است که 5833 نفر آنها در ماه فوریه وارد شده اند.

یک فتوای شرم آور علیه زنان شیعه سوری

 
شفقنا نوشت: العجلونی؛ در فتوایی که اعتراضات بسیاری را به دنبال داشت اعلام کرد: تروریست ها بدون پرداخت مهریه و یا خواندن خطبه شرعی، مالک زنان شیعه سوری هستند. وی از طریق "فیس بوک" تروریست ها را به تملک زنان علوی و حامیان اسد توصیه کرد.

"یاسین العجلونی" مفتی وهابی در یک فتوای شرم آور، اسارت زنان شیعه سوری از سوی تروریست های وهابی در این کشور را مجاز دانست!.

العجلونی؛ در فتوایی که اعتراضات بسیاری را به دنبال داشت اعلام کرد: تروریست ها بدون پرداخت مهریه و یا خواندن خطبه شرعی، مالک زنان شیعه سوری هستند. وی از طریق "فیس بوک" تروریست ها را به تملک زنان علوی و حامیان اسد توصیه کرد.

این مفتی وهابی مدعی شد: ناآرامی های سوریه جنگ بین مسلمانان مخالف اسد و کافران شیعه (به زعم وی) است.

وی افزود: این فرقه (شیعه)، از شاخه های اسلام نیست و به تایید تمام محققان اسلامی، شیعیان در شمار مسلمانان به حساب نمی آیند و به گفته شیخ "الحلبی" باید آنها را تکفیر کرد، زیرا آنها مسلمان نیستند!.

لازم به ذکر است، فرقه ضاله وهابیت در راستای همگامی با کفر جهانی، به منظور تضعیف شیعه، در حال طراحی توطئه های مختلف است که از آن جمله می توان به، کافر دانستن شیعیان، انتساب شیعیان به یهود، اقدامات تروریستی جهت نا امن کردن مراکز و مراسم مذهبی شیعیان، تشکیل گروه های تبلیغی و نظامی علیه شیعیان و ... اشاره کرد.

با رفع نیاز جنسی شورشیان، بهشتی شوید!

 
 از تونس خبر می‌رسد که برخی گروه های تروریستی که علیه نظام سوریه شورش مسلحانه کرده اند،  با فتوای یک روحانی وهابی دختران و زنان مطلقه تونسی را به  «جهاد نکاح» (جهاد جنسی) در سوریه تشویق می‌کنند.

این تندروان مذهبی نزدیک به القاعده، از دختران و زنان مطلقه می‌خواهند تا نیازهای جنسی مجاهدان در سوریه را برآورده سازند و به بهشت بروند.

این فتوا جنجال زیادی در تونس آفرید. این طور که گزارش می‌شود تعدادی از زنان و دختران برای شرکت در جهاد نکاح از تونس به مصر رفتند.

پایگاه های اینترنتی تونسی ضمن درج این خبر نوشت: یک تونسی، خواهر کم سن و سال خود را به منظور ادای جهاد نکاح به سوریه برد.

اما ماجرا از این جا فراتر رفت. یکی از جوانان تونسی دلبخانه وهابیت، برای این که زنش بتواند در این جهاد شرکت کند او را طلاق داد.
این تروریست ها، نام این جهاد را «جهاد نکاح» گذاشته و با این روش دختران تونسی را به کشور جنگ‌زده سوریه اعزام می‌کنند.

این دعوت در حالی صورت می‌گیرد که روز ۹ می ۲۰۰۷ قانونی در تونس صادر شد که بر پایه آن حداقل سن ازدواج برای دختران و پسران ۱۸ سال است. این قانون هر ازدواج پیش از این سن را از لحاظ قانونی باطل می‌داند.

ماجرا از کجا آغاز شد؟


ماجرا با فتوایی شروع شد که در فضای رسانه‌های مجازی، اینترنت و همچنین شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. فتوایی که گفته می‌شود یک روحانی وهابی به نام محمد العریفی آن را صادر کرده و گفته جهاد نکاح حلال است و دختران و زنان می‌توانند برای کمک به جهادگران در سوریه یا کسانی که علیه نظام بشار اسد قیام مسلح کرده‌اند به سوریه بروند و با ازدواج ساعتی با آنها راه بهشت را برای خودشان هموار کنند!



واکنش ها

در حالی که رسانه‌ها خبر داده‌اند که تعدادی از خانواده‌های تونسی از مقامات این کشور خواسته‌اند تا فرزندان‌شان را به آنها بازگردانند، نورالدین الخادمی، وزیر امور دینی تونس گفته است که نه مردم تونس و نه هیچ یک از سازمان‌های این کشور به فتوای جهاد نکاح عمل نخواهند کرد.

از سوی دیگر، حسین بن احمد السراجی در مقاله‌ای تحت عنوان «جهاد نکاح در سوریه» چنین جهادی را ساخته و پرداخته فتواسازان هنجارشکن دانست و نوشته است: «زشت است که چنین فتواهای هنجارشکنی به نام اسلام صادر شود، زیرا این گونه فتواها هم به اسلام ضربه می‌زند و هم مسلمانان را شهوت پرست معرفی می‌کند، این در حالی است که جهاد برای خدا صورت می گیرد نه برای برآوردن خواهش‌های نفسانی».

این فتوا به گفته وزیر امور دینی تونس فتوایی عجیب و بی‌سابقه است. قبلا سابقه نداشته در کشورهای عربی چنین فتوایی صادر شود.

همچنین «جاد الله صفا» نویسنده عرب در واکنش شدیدی به شیوخ وهابی که اقدام به صدور چنین فتواهایی می‌کنند،آن‌ها را «شیوخ فحشا» دانسته که تنها دغدغه‌شان حلال جلوه دادن فحشا است. او تاکید کرده است: «تا وقتی جامعه ای به زن به چشم کالا می‌نگرد، شرافت ندارد.»

صفا همچنین این سئوال را مطرح کرده که «تا کی به نام این اسلام، به ناموس و شرف ما تجاوز شود و ما ساکت باشیم؟»

خانم سلما علامی الرقی از رهبران جنبشی به نام جنبش صدای تونس گفته که این فتوا لکه ننگی برای تونس است و تاکید کرده که وضعیت زنان تونس در حال پس رفت است.

او گفته که تلاش‌هایی برای به محاق بردن قانون مدنی که سالها در این کشور حاکم بوده و قانونی که به زنان حقوقی مشابه مردان یا در حد مساوی می‌دهد،صورت می‌گیرد.

به گفته او عامل این وضعیت مبلغان وهابیت از جمله آقای العریفی و بعضی از رهبران سیاسی هستند که در دو سال اخیر تلاش کردند قانون مدنی را تغییر دهند و از جمله بعضی مسایل را که غیرقانونی بوده مانند ازدواج دختران در سن پایین یا تعدد زوجات را قانونی کنند.

او گفته است که تمام فعالان مدنی باید در مقابل این تلاش‌ها بایستند چرا که تونس با این وضعیت اگر پیش برود می‌تواند به یکی از عقب‌مانده ترین کشورهای عربی تبدیل شود



خودسوزی یک زن سوری در پی تجاوز 20 تن از عناصر مسلح!

یک زن سوری پناه برده به اردوگاه پناهندگان السلیمانیه در ترکیه، در پی تجاوز 20 تن از عناصر مسلح افغان و سوری به او و سه دخترش تحت عنوان جهاد جنسی(جهاد المناکحه) اقدام به خودسوزی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، شماری از خانواده های تونسی، ناپدید شدن دختران نوجوانشان را به پلیس اطلاع داده اند و گمان می رود که این دختران در چارچوب جهاد نکاح به صورت داوطلبانه به سوریه سفر کرده اند تا نیازهای عناصر مسلحی که بر ضد ارتش سوریه می جنگند را برآورده کنند.

پایگاه اینترنتی سما با اعلام خبر مذکور، از قول یک نماینده اردنی نوشت: ازدواج با زنان آواره باید متوقف شود. نمایندگان اردنی از دولت خواستند فحشا در اردوگاه آوارگان سوری الزعتری را متوقف و این اردوگاه را به داخل اراضی سوری منتقل کند.

همچنین روزنامه القدس العربی اعلام کرد که شماری از نمایندگان مجلس اردن ضمن انتقاد شدید از نقش قطر در بحران سوریه، از دولت اردن خواسته اند فحشا را در اردوگاه آوارگان سوری الزعتری متوقف کرده این ارودگاه را به داخل اراضی سوری منتقل کند.

القدس العربی همچنین این خبر را بر روی صفحه اینترنتی خود منتشر کرد: شورای ملی زنان در مصر اعلام کرده که مصری ها با پرداخت 500 جنیه مصری، با زنان آواره سوری ازدواج می کنند.

در واقع چنین کسانی قبای اسلام به تن کرده اند، اما در واقع به دنبال ضربه زدن به اسلام و همه ادیان آسمانی و کاشتن بذر کینه و نفرت و خصومت در میان برادران و ملت ها هستند و صدور چنین فتواهایی تحت لوای اسلام، ننگی برای اعراب است.

اعترافات تکان دهنده دختران در سوریه...

 

پیامدهای رسواییهای اخلاقی در میان تروریستهایی که مدعی اسلامگرایی بوده و شعارهای فریبنده هم سر می دهند، به ویژه پس از اعترافات تکان دهنده دختران و زنانی که قربانی هوا و هوس آنها شده اند، دامن آنها را رها نمی کند.

رسوایی های جنسی، ارکان گروه تروریستی موسوم به جبهه النصره را لرزانده است.


پایه های سازمان تروریستی جبهه النصره را رسوایی جنسی بزرگ اخیر به لرزه درآورده است، این رسوایی بزرگ سبب شکاف میان سرکردگان این گروه درباره چگونگی تعامل با آن شده است.

هیچ یک از جنگجویان تروریست در سوریه انتظار چنین رسوایی بزرگی در جبهه النصره را نداشتند، زیرا این جبهه با تظاهر به اسلام و القای پیاده کردن اصول اسلامی، جنایات خود علیه شهروندان سوری را توجیه می کند.

یک گروه 20 نفره و سرکرده آنها به نام ابواحمد التمیمی در حال ارتکاب فحشای دسته جمعی با حدود 30 دختر از همسران و دختران افراد مسلح جبهه النصره و ارتش به اصطلاح آزاد به شیوه زنای گروهی بودند که در عملیات ارتش سوریه دستگیر شدند.

 

 

منابع سوری گزارش دادند ارتش سوریه در جریان عملیات پاکسازی ادلب، این گروه را با سرکرده خود در حالت بسیار زننده که نمی توان آن را توصیف کرد، دستگیر کرد، این تروریستها به ظاهر مسلمان با حدود 30 دختر در یک سالن بزرگ در شهر ادلب مرتکب اعمال غیراخلاقی شدند.

پس از تحقیقات انجام شده، مشخص شد دستگیرشدگان وابسته به جبهه النصره تروریستی است، در میان آنها 15 تروریست خارجی و در راس آنها، التمیمی سعودی الاصل 40 ساله قرار دارند.

به گفته منابع سوری، برخی از دختران و زنان که از سوی تروریستها مورد تجاوز گروهی قرار گرفته اند، اعتراف کرده اند که در نتیجه تهدید و فشار و باج خواهی افراد مسلح، تن به این کار غیراخلاقی داده اند، چرا که تروریستها، آنها را تهدید کرده اند در صورتی که به خواسته کثیف آنها تن ندهند، آنها را خواهند کشت، تروریستها با شستشوی مغزی این دختران و زنان، به آنها القا می کنند که با این کارهای کثیف و غیراخلاقی به انقلاب سوریه به زعم آنها خدمت می کنند و وارد بهشت می شوند.

از سوی دیگر، منابعی در مخالفان سوری اعلام کردند این رسوایی اخلاقی، پایه های جبهه النصره را به لرزه درآورده است و سبب بروز درگیری شدید میان افراد مسلح از یک سو و ارتش آزاد از سوی دیگر شده است که 10 کشته از طرفین به جا گذاشته است.

به گفته این منابع، برخی گروهها برای آشتی میان جبهه النصره و ارتش آزاد تلاش می کنند تا روحیه تروریستها در ادلب بیش از پیش متزلزل نشود.

 

بی‌غیرتی که زنش را به تروریستها هدیه کرد

این تازه داماد روی تابلو نوشته اش، اعلام آمادگی کرده است، همسرش را به جهادگران تکفیری هدیه می دهد تا بشار اسد را ساقط کنند.

تازه داماد لیبیایی، این عکس را با افتخار در مراسم عروسی خود گرفته است .
این تازه داماد روی تابلو نوشته اش، اعلام آمادگی کرده است، همسرش را به جهادگران تکفیری هدیه می دهد تا بشار اسد را ساقط کنند.

بسیاری از علمای وهابی با صدور فتوایی که به «جهاد نکاح» مشهور شده است، از زنان جهان عرب خواسته اند، به سوریه روند و بدون ازدواج دائم، خود را در اختیار شورشیان مسلح قرار دهند تا نیاز جنسی آنان ارضا شود.
برخی زنان عربستانی در نخستین اقدام، خواستار حضور در این جهاد شده بودند.

آنجلینا جولی در نشست «گروه ۸» به معضل تجاوز جنسی به زنان پرداخت

 
عصرایران نوشت: آنجلینا جولی، هنرپیشه نامدار هالیوود و فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، در نشست «گروه ۸» به معضل تجاوز جنسی به زنان در مناقشات و درگیری ها پرداخت.
 
وی پس از دیدار با ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه بریتانیا که میزبانی «گروه ۸» را برعهده دارد گفت: «از قربانیان تجاوز جنسی از بوسنی گرفته تا جمهوری دموکراتیک کنگو شنیده ام که می گویند دنیا هیچ اهمیتی به آن ها نمی دهد. و چه کسی بخاطر این حرف می تواند آن ها را سرزنش کند؟ آنان بمدت طولانی قربانیان فراموش شدۀ جنگ بوده اند. در حالی که مسئول هیچ گونه آزاری نبوده اند اما خود متحمل بد ترین رنج ها شده اند.امروز، باورم بر این است که صداهای آنان شنیده شد.»
 
وزرای خارجه هشت کشور صنعتی و قرتمند جهان در نشست «گروه ۸» توافق کردند تا «برای پایان بخشیدن به خشونت های جنسی علیه زنان در درگیری ها» با همدیگر همکاری کنند.
 
از تجاوز جنسی به زنان در درگیری ها و مناقشه ها اغلب به عنوان حربه ای جنگی استفاده می شود.
 
هیگ و جولی از ماه مه سال گذشته میلادی کمپینی را برای مبارزه علیه خشونت های جنسی علیه زنان در درگیری ها و مناطق جنگی آغاز کرده اند.
 

ازدواج دختران آواره سوری در ازای ۵۰۰ لیره

 
یک سازمان حقوق زنان با هشدار نسبت به وضعیت بد آوارگان سوری در حاشیه پایتخت مصر خبر داد دختران سوری حاضرند در ازای تنها ۵۰۰ لیره مصری ازدواج کنند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه القدس العربی، شورای ملی زنان مصر با صدور بیانیه از گسترش ازدواج بین جوانان مصری با دختران آواره سوری در این کشور خبر داد و تاکید کرد که این اقدام نوعی تجارت انسان به حساب می‌آید.

شورای ملی زنان مصر ضمن محکوم کردن این ازدواج‌ها تصریح کرد که در یک سال گذشته 12 هزار پسر مصری با دختران آواره سوری ازدواج کرده‌اند.

این نهاد غیر دولتی که در اروپا فعال است و از حقوق زنان حمایت می‌کند، اعلام کرده که دختران سوریه‌ای در ازای 500 لیره حاضر به ازدواج می‌شوند.

شورای ملی زنان محمد مرسی رئیس جمهور مصر خواسته تا برای توقف این مسئله وارد عمل شود. همچنین نسخه‌هایی از این بیانیه برای «محمد ابراهیم» وزیر کشور و «احمد مکی» وزیر دادگستری ارسال شده تا نسبت به وضعیت بد معیشتی آوارگان سوری تدبیری انجام شود.

بنا بر گزارش‌ها بیش از 60 هزار آواره سوری در مصر حضور دارند که اغلب آنها در محله‌های 6 کتبر، القاهرة الجدیدة و دهم رمضان در حاشیه پایتخت مصر اسکان یافته‌اند.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که پیش از این نیز بارها سازمان‌های بین المللی نسبت به وضعیت بد زنان و دختران سوری در اردوگاه‌های آوارگان هشدار داده بودند.

پیش از این گزارش شده بود که سربازان و مرزبانان ترکیه‌ای اقدام به سوء استفاده از دختران و زنان سوری می‌کنند. در اردن نیز آوارگان سوری از وضعیت بدی برخوردارند.

سازمان ملل اعلام کرده که برای تامین نیازهای آوارگان سوری به 700 میلیون دلار نیاز دارد و کمک‌هایی که سازمان‌های بشر دوست برای آوارگان می‌فرستند تنها 30 درصد از هزینه‌ها را در بر می‌گیرد.

پس از آغاز ناآرامی‌ها در سوریه در سال 2011 با هدایت ترکیه، قطر و عربستان، سوری‌ها در مناطق درگیری از جمله حلب و حمص وادار به ترک خانه‌ها خود شدند و به اردوگاه‌های آوارگان در لبنان، اردن، عراق پناه بردند؛ بنا بر گزارش سازمان ملل متحد درحال حاضر یک میلیون آواره سوری در مناطق مختلف حضور دارند.

لبنان با 332 هزار آواره سوری بالاترین عدد آوارگان سوری را در خود دارد، پس از این کشور اردن با 324هزار آواره و پس از آن ترکیه، عراق و مصر هر یک به ترتیب با 185 هزار نفر، 106 هزار نفر و با 60 هزار نفر اصلی‌ترین میزبانان آوارگان سوری هستند.

بدعت و انحراف جدید سلفی ها به گزارش العربیه:برای "جهاد جنسی" به سوریه بروید!!

دامنه افراطی گری و انحراف سلفی ها کار را به جایی رسانده است که اخیرا سخن از "جهاد جنسی" در سوریه به میان آورده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، متن خبر العربیه را در این خصوص بدون هرگونه کم و کاست می خوانید:

تونس شاهد بحث و جدل های فراوانی بر سر فتوایی است که ''جهاد جنسی'' در سوریه را برای حمایت از مخالفان حکومت بشار اسد، حلال دانسته است.

به گزارش روزنامه ''الحیات'' نور الدین الخادمی وزیر امور دینی تونس با ابراز تعجب از چنین فتوایی گفت که این فتوا پذیرفتنی نیست.

او گفت که چنین مسائلی ''اصطلاحات جدید و غربی است و فتوا باید مستند به مراجع علمی خود باشد.

الخادمی تاکید کرد: ''هرکس در داخل یا خارج از کشور فتوا دهد، این فتوا خود او را ملزم می کند نه مردم و سازمان های دولتی تونس را.''

برخی از پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی در تونس، فتوایی منتسب به شیخ "م.ع" را منتشر کرده بودند که از ''دختران مسلمان'' می خواهد برای ''جهاد از راه نکاح'' و کمک به مخالفان در سوریه به این کشور بروند.

برپایه گزارش های رسانه ای ۱۳دختر تونسی برای عمل به این فتوا راهی سوریه شده اند.

منابع نزدیک به شیخ "م.ع" صدور چنین فتوایی را از جانب شیخ رد کرده و تاکید کردند چنین خبری با هدف تخریب چهره مخالفان در سوریه منتشر شده اند. آن ها گفته اند که سایت های نزدیک به نظام بشار اسد اقدام به انتشار این خبر کرده اند.

بدون توجه به این که این فتوا صحیح یا جعلی باشد اما به نظر می رسد تاثیر خود را بر بخش هایی از جامعه تونس گذاشته است.

چند روز پیش خبری منتشر شده بود مبنی بر این که یک جوان تونسی همسر خود را طلاق داده تا امکان رفتن به سوریه و مشارکت در ''جهاد نکاح با مجاهدان'' را بیابد.

تجاوز گروهی تروریست ها به زنان سوری

ارتش سوریه اعضای یک گروه افراط گرای مسلح را در یک مراسم فحشای جمعی در شهر ادلب بازداشت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اعضای یک گروه تروریستی افراطی موسوم به "جبهه النصره" وابسته به شبکه وهابی های افراطی در سوریه به رهبری فاروق طیفور در یک رسوایی جنسی شرم آور دست داشتند.

بر این اساس اطلاعات پایگاه خبری" خبر پرس" لبنان، یک گروه 20 نفره از افراد مسلح این گروه تروریستی به سرکردگی ابو احمد التمیمی در یک مراسم فحشا با حضور 30 زن از اعضای این گروه و گروه موسوم به ارتش آزاد دست داشتند؛ همچنین برخی از اعضای گروه 30 نفره، زنان به اسارت گرفته شده سوری هستند.

ارتش سوریه در عملیاتی ویژه این افراد را به همراه سرکرده آنها در شهر ادلب را در شرایطی شرم آور بازداشت کرده است. محل بازداشت سالنی در شهر ادلب بوده و تروریست ها از رفتار شرم آور خود فیلم و عکس تهیه می کردند.


بر اساس بازجویی از بازداشت شدگان به ویژه التمیمی 40 ساله که تبعه سعودی است مشخص شده که 15 تن از این تروریست ها خارجی هستند؛ همچنین برخی از زنان بازداشت شده نیز سعودی هستند.
پیش از این نیز شورشیان مسلح در سوریه رسوایی های اخلاقی متعددی داشتند که نمونه بارز آن عبدالرزاق طلاس در شهر حمص و همچنین یک سرهنگ فراری ارتش در لاذقیه بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا