یزدفردا :در پی انتشار مطلب تکریم ذیحسابان برق منطقه ای استان یزد نقطه ای مقابل عدالت؟ در یزدفردا جوابیه زیر توسط مدیر محترم دفتر روابط عمومی برق منطقه ای استان یزد به یزدفردا ارسال شده که ضمن تشکر از مدیریت محترم برق منطقه ای که شخصا موضع را پیگیری نموده وجناب آقای مجید دهقان بنادکی مدیر دفتر روابط عمومی آن شرکت  که با احترام به افکار عمومی و رسانه مطلب جوابیه را ارسال نموده اند ا متن کامل جوابیه منتشر و امید واریم توانسته باشیم در شفافسازی موضوعاتی که مخاطبان به یزدفردا می سپارند گام کوچکی برداشته باشیم .

مدیر مسئول محترم سایت یزد فردا

موضوع: جوابیه خبر درج شده در سایت خبری

 

باسلام

پیرامون خبر «تکریم ذیحسابان برق منطقه ای یزد نقطه ای مقابل عدالت»، به اطلاع می رساند:

-        بر اساس بند "ح" ماده 3 آیین نامه چگونگی استفاده از اتومبیلهای دولتی، ذیحساب می تواند خودروی دولتی در اختیار داشته باشد و لذا برای حفظ اموال دولتی جایگاه ویژه ای به این منظور لحاظ شده است.

-        بازنشستگی تابع قوانین خاص خود بوده و بر اساس ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری برای مشاغل تخصصی با تحصیلات کارشناسی ارشد و بالاتر، کارکنان می توانند تا 35 سال ادامه خدمت بدهند که مدیران این شرکت هم از این امر مستثنی نیستند.

-        ترانس 400 کیلوولت پست یزد1 که دارای بیش از 30 سال کارکرد است، تعمیر اساسی شده و تا پایان تابستان به انبار شرکت برق منطقه ای یزد انتقال می یابد.

-        در مورد مجتمع زنبق و تامین ارز، ضوابط مربوطه رعایت شده است.

-        اعداد و ارقام ذکر شده در خبر مربوطه غیر واقعی و دور از واقعیت است.

 

مجید دهقان بنادکی

مدیر دفتر روابط عمومی

شرکت برق منطقه ای یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا