خبر آرشیوی:

 


خبر آرشیوی:تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۳

 

با محوريت توسعه و سرمايه گذاري:
اجلاس بين المللي معدن و صنايع معدني ايران آذر امسال برگزار مي شود

 

یزدفردا"یزدفردا"گروه معادن - اجلاس بين المللي معدن و صنايع معدني ايران با محوريت توسعه و سرمايه گذاري، در تاريخ 24 و 25 آذر امسال برگزار مي شود.

 

به گزارش یزدفردا به نقل از معادن و صنايع معدني" ، اجلاس معدن و صنايع معدني ايران (IMIS) به عنوان يكي از بزرگترين عرصه ها در زمينه سرمايه گذاري، همكاري اقتصادي و تجاري در منطقه آسيا به شمار مي رود كه در آن، حوزه هاي مختلف زنجيره اكتشاف تا فرآوري محصولات معدني، متالورژي، تجهيزات و ماشين آلات، صنايع پايين دستي و صنايع وابسته، خدمات پشتيباني، شناسايي و معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري، توسعه فناوري، آموزش و پژوهش هاي كاربردي، بهبود وضعيت ايمني، بهداشت و محيط زيست و غيره مورد توجه قرار خواهد گرفت.

اجلاس معدن و صنايع معدني ايران شامل سه بخش (نشستها، نمايشگاه و مذاكرات تجاري رو در رو) است كه در طول اجلاس، مقامات دولتي، مديران، كارشناسان و شركت هاي معدني و صنايع معدني ايراني و خارجي سخنراني خواهند كرد.

بنا بر اين گزارش، اجلاس معدن و صنايع معدني ايران با حمايت شركتهاي ايتوك و ايريتك و تحت نظارت ايميدرو در محل مركز همايشهاي بين المللي برج ميلاد تهران برگزار خواهد شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا