فرماندار يزد گفت: مردم همواره به دنبال آرامش بوده و برقراري امنيت پايدار از وظايف اصلي حاكميت و نظام است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌فرمانده انتظامي جديد بخش زارچ با فرماندار يزد ديدار و گفتگو كرد.

" محمود شاكري شمسي " در اين ديدار كه معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري و بخشدار زارچ نيز حضور داشتند با بيان اينكه مردم همواره به دنبال آرامش بوده و برقراري امنيت پايدار از وظايف اصلي حاكميت است افزود: موضوع برقراري امنيت در جامعه جزء اولويت هاي اصلي همه دولت ها بوده است و براي گسترش آن اهتمام ويژه اي داشته اند.

فرماندار يزد با اشاره به اينكه باید بسترهاي لازم جهت پیشگیری از وقوع جرم در جامعه توسط نيروي انتظامي فراهم شود اظهار داشت: امروزه با اشكال جديد جرم و بزه‌های اجتماعی در جامعه مواجه هستيم كه در اين راستا ضروري است تا نيروي انتظامي ضمن پرداختن به فراگيري آموزش هاي به روز براي پيشگيري از وقوع جرم از برخورد قهري در همه موارد پرهيز نمايد.

وي زمين خواري توسط برخي از افراد سود جو را به عنوان يكي از مشكلات شهرستان و بخش زارچ برشمرد و تصريح كرد: دستگاه هاي اجرايي مرتبط با اين امر در شهرستان يزد بر مقابله با پديده ناپسند زمين خواري و احیاء حقوق بیت المال جديت خاصي دارند و دولت برای مقابله با زمین خواری راسخ است.

" شاكري شمسي " اضافه كرد: خوشبختانه نيروي انتظامي نيز به عنوان ضابط دستگاه قضايي همكاري خوبي را براي مقابله با اين افراد سود جو داشته كه شايسته تقدير است.

فرماندار يزد با اعلام اينكه وظیفه شناسائی و دستگيری اتباع بیگانه غیر مجاز بر عهده نیروی انتظامی است گفت: راهبرد اساسی ما در رابطه با اتباع بيگانه غیر مجاز برخورد و طرد مي باشدلذا براي اجراي موفق آن نيازمند همكاري و همراهي مردم هستيم.

در اين ديدار بخشدار و فرمانده انتظامي بخش زارچ گزارشي از حوزه كاري خود ارائه نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا