آغاز دور جدید پیش‌فروش خودروی جدید لیفان X50 + شرایط

گروه خودروسازی کرمان موتور دور جدید پیش فروش لیفان X50 را از صبح امروز با تخفیف ویژه آغاز نمود .

به گزارش اخبار خودرو ،خودروی X50 بر اساس اصل طراحی پیشرفته MM طراحی شده است.این اصل بر اساس حداقل اشغال فضای خارجی و حداکثر استفاده از فضای داخلی می باشد.با توجه به این اصل فضای داخلی این خودرو بسیار جادار بوده بصورتی که فضای نشستن برای ۵ بزرگ سال بسیار مناسب می باشد. X50 این فضای مناسب برای سرنشنان را مدیون فاصله زیاد دو محور بوده که برابر با ۲۵۵۰ میلیمتر می باشد.

فضای بار این خودروهم بسیار جادار و برابر با ۶۵۰ لیتر و نسبت به رقبای خود بزرگتر می باشد.  .همچنین صندلی ردیف دوم قابلیت خوابیدن دارد بطوریکه در صوتی خوابانیدن ردیف دوم ۱۱۳۶ لیتر فضا جهت حمل بارهای بزرگ خواهید داشت.

این خودرو در تاریخ ۱۹ تیرماه ۹۴ در  نمایشگاه شیراز به صورت رسمی توسط کرمان موتور رونمایی شد و قیمت خودرو نیز مشخص گردید .

قیمت مدل اتوماتیک ۵۲۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال

قیمت مدل دنده ای ۴۷۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال
شرایط فروش محصولات کرمان‌موتور – مرداد ۹۴ :

 

خودروی جک S5 چقدر ارزش خرید دارد ؟

تاریخ انتشار:۳۱ تیر ۱۳۹۴ -زمستان سال ۹۲ بود که برای آزمایش جک JAC یا جی ای سی J5 اتوماتیک به نمایندگی کرمان موتور در جاده مخصوص رفتم اما هنگام ورود شکل و شمایل یک کراس اوور توجهم را به سوی خود جلب کرد.

اخبار خودرو -زمستان سال ۹۲ بود که برای آزمایش جک JAC یا جی ای سی J5 اتوماتیک به نمایندگی کرمان موتور در جاده مخصوص رفتم اما هنگام ورود شکل و شمایل یک کراس اوور توجهم را به سوی خود جلب کرد. از آنجا که خودرو پشت به محوطه باز پارک شده بود ابتدا تصور کردم یک کراس اوور آلمانی و متعلق به یکی از مدیران کرمان موتور است اما وقتی نزدیک شدم خود را در برابر یک شاسی بلند چینی جدید با نام S5 دیدم.

خواسته ما مبنی بر تست فنی این خودرو در آن روز به آینده موکول شد چراکه آن زمان S5 در حال گذراندن مراحل تست فنی در شرایط آب و هوایی و جاده ای ایران بود اما حالا پس از حدود یک سال و نیم جک S5 همزمان با شروع تبلیغاتش برای ۴۸ ساعت در اختیارمان قرار گرفت تا در طی آزمونی جامع تمام جوانب آن را بسنجیم. به عنوان فردی که تجربه رانندگی و تست در شرایط تحت فشار با اکثر خودروهای چینی را داشته ام باید بگویم پیشرفت چینی ها در صنعت خودروسازی کاملا محسوس است و به جرات می گویم کسانی که خودروهای چینی را عموما بی‌کیفیت میخوانند و رقیب تولیدات داخلی نمیدانند در خواب نیستند بلکه خود را به خواب میزنند! درواقع باوجود این‌که هنوزهم خودروهای چینی بی‌کیفیت به کشور وارد شده و یا مونتاژ میگردند اما میتوان گفت که رشد کیفی چینی ها حداقل به نسبت برخی تولیدات داخلی کاملا محسوس بوده است.

نمونه بارز آن را هم میتوان در مقایسه MVM X33 جدید با همین جک S5 دید که تفاوت هایشان به خوبی گواه این مدعاست. طراحی جک S5 برپایه زبان طراحی کمپانی تولیدکننده است که با کمک موسسه طراحی پینین فارینا تلاش نموده در بین چینی ها هویتی نسبتا مستقل داشته باشد. البته علی رغم این موضوع هیچ‌کس نمیتواند منکر ترکیبی هوشمندانه از طراحی آئودی و هیوندای در این خودرو شود. این ترکیب زیرکانه موجب شده تا حتی افراد عادی هم که به دلیل عدم حضور آئودی در کشورمان با محصولات این کمپانی آشنا نیستند با چهره کاملا جدید، چشمگیر و داینامیکی از یک خودروی شاسی بلند روبرو باشند که با قیمتی کمتر از ۸۰ میلیون تومان می تواند نظرها را به سوی خود جلب کند.

با این توصیف باید گفت مشتریان عامه پسند ایرانی که از قضا اکثرشان این روزها خواهان سواری گرفتن از خودروهای شاسی بلند هستند، انتخابی پیشرو دارند که با قیمتی مناسب میتواند نظرشان را تامین کند. طراحی کلی خودرو همان طور که ذکر شد در نمای عقب به محصولات آئودی خصوصا Q3 و در نمای جلو به محصولات هیوندای بویژه ix35 نزدیک است اما در خط رسم ها و انحناها شاهد تفاوت هایی هستیم. S5 از نمای جلو شاید که چندان جلب توجه نکند اما نمای پشت آن به خوبی حس کنجکاوی رهگذران را بر می انگیزد. نکته ای که در نگاه اول به نمای عقب توجه مارا جلب کرد وجود دو لوله اگزوز و نوشته T 2.0 در پشت خودرو بود تا علی رغم تصورمان از عموم محصولات چینی در استفاده از پیشرانه های ۱.۶ و یا نهایتا ۱.۸ لیتری با اتومبیلی روبرو باشیم که از پیشرانه ای متفاوت بهره میبرد.

در داخل کابین S5 با فضایی جادار و طرحی آشنا روبرو می شویم که تا حدودی ردپای طرح پروانه ای شکل محصولات هیوندای در آن دیده میشود. نمایشگرها از نوع سوپرویژن بوده و اتومبیل در رده قیمتی خود از سطح مناسبی از تجهیزات درون کابین بهره میبرد. فضای نشستن سرنشینان به لطف طول ۴.۴ متری و فاصله بین دو محور ۲.۶۴ متری کاملا راضی کننده است و حتی در ردیف عقب نیز شکایتی ازاین بابت وجود ندارد. درواقع اگر بخواهیم مثالی ملموس برای توصیف فضای کابین بیاوریم باید بگوییم دقیقا با فضای کابین ix35 برابری می‌کند، فضای محل بار هم که درب آن به لطف جک های تعبیه شده به نرمی باز میشود هم قدوقواره رقبای کره ای اش بوده و البته از امکان خواباندن صندلی های عقب برای حمل اسباب اثاثیه حجیم تر نیز برخوردار است.

سوئیچ را که بچرخانید عقربه ها همانند محصولات آستون مارتین! یک بار تا انتها رفته و به سرعت به جای خود باز می گردند درواقع این زمان کوتاه فرصت لازم برای ECU را فراهم می‌کند تا تمام مدارها و حسگرهای خودرو را قبل از هر استارت بازبینی نماید و پس از آن موتور استارت می خورد. در حالت کارکرد درجا موتور ساکت و آرام است. جک S5 فعال از گیربکس ۶ سرعته دستی سود میبرد که دنده یک آن با ضریب بالا نقش دنده سنگین برای سربالایی های خارج از جاده را ایفا می‌کند. با توجه به قرار داشتن خودرو در سربالایی نیم‌کلاچ کردن برای شروع حرکت اولیه اجتناب ناپذیر به نظر می رسید اما از آنجا که بروشور مشخصات خودرو را قبل از این مطالعه کرده بودم و از وجود سامانه کنترل ایستایی در سربالایی باخبر بودم میدانستم که نیازی به این‌کار نیست چراکه با چند ثانیه فشردن پدال ترمز وسپس رها کردن آن، خودرو چند ثانیه در همان حالت بدون حرکت به عقب متوقف میماند تا زمان کافی برای فشردن گاز و کلاچ و حرکت رو به جلو داشته باشید.

این سامانه اگرچه برای رانندگی خارج از شهر در نظر گرفته شده اما در سطح شهرهایی همانند تهران که در دامنه کوه واقع شده و عموم خیابان ها و بزرگراه های به سمت شمال شیب ملایمی دارند در ترافیک خصوصا برای رانندگان آماتور میتواند بسیار کاربردی باشد. فنربندی از نوع امتحان پس داده مک فرسون با فنر لول در جلو و مولتی لینک مستقل در عقب درنظر گرفته شده که سبب می شود شاهد سواری بسیار نرم و راحت از این کراس اوور نوظهور چینی باشیم این سواری راحت به علاوه تجهیزات رفاهی خودرو همانند سانروف دو تکه، آینه های جانبی برقی، روشن شدن خودکار چراغ های جلو، چراغ راهنما روی آینه، کامپیوتر سفری، صندلی چرمی، تنظیم دستی صندلی راننده در ۶ جهت از جمله ارتفاع و سرنشین در ۴ جهت، نشانگر باد تایرها، دو کیسه هوا، فرمان الکتریکی سروو ترونیک، تهویه مطبوع، سنسور دنده عقب، صفحه نمایش لمسی، سیستم صوتی با شش بلندگو و … سبب شده است فضای کابین دلچسب و رضایت بخش باشد.

از لحاظ تجهیزات ایمنی نیز S5 با برخورداری از ترمز ضد قفل، کمک ترمز اضطراری، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سامانه پایداری الکتریکی ESP، سامانه کنترل سرعت خودرو در سراشیبی HDC و سامانه کنترل ایستایی در سربالایی HAS چیزی کم از رده خودروهای بالای ۱۲۰ میلیون تومانی بازار ندارد. نکته جالب توجه دیگر که از نقاط قوت کابین محسوب میشود تعبیه فضاهای متعدد در رودریها و کنسول برای قرار دادن بطری و یا اشیاء مختلف است که میتواند طی مسیرهای طولانی مسافرت های بیرون شهری را دلپذیرتر نماید. اما برگردیم به آن نوشته T 2.0 پشت خودرو، S5 برای اولین بار در بین محصولات چینی مجهز به موتور توربوی ۲ لیتری شده است که با توجه به وزن ۱.۶ تنی اش انتخابی خوب و به جا محسوب می شود. نمونه بدون توربوی این موتور ۱۴۵ اسب بخار قدرت دارد که با توربوشارژر قدرت آن به ۱۷۵ اسب میرسد تا روی کاغذ S5 هم قدرت ix35 و اسپورتیج باشد. موتور آن‌که با قوانین یورو ۵ مطابق است (قابل توجه تولید کنندگان داخلی) کامال تمایل به دور گرفتن دارد و باید بگوییم این اولین باری است که سواری روپا و چابکی را از یک خودروی چینی شاهد هستیم. فنربندی و فرمان در مانورهای سریع مناسب عمل می‌کنند و به واسطه ارتفاع ۲۱۰ میلیمتری آن از سطح زمین میشود گفت با کراس اووری روبرو هستیم که گویا بدش نمی آید نقش یک آفرود را هم بازی کند! بهترین شتاب صفرتاصد آن پساز چندین بار آزمایش در شرایط مختلف عدد ۱۰.۵ ثانیه بود که برای رانندگی شهری شتابی مناسب ارزیابی میگردد. وظیفه انتقال قدرت نیز برعهده گیربکس ۶ دنده ای است که دنده عقب آن با نگه داشتن ضامن روی دسته دنده کنار دنده یک جا میخورد.
ناگفته نماند با توجه به ترافیک سنگین شهری جای گیربکس خودکار در این خودرو خالی است که در صورت تحقق عرضه یک S5 اتوماتیک آنرا در کراس اوورهای زیر ۱۰۰ میلیونی کامال بی رقیب و یکه تاز بازار خواهد کرد. نکته دیگر هم اینکه اگرچه به هنگام دنده عقب رفتن و یا به هنگام پارک کردن، سنسورها به کمک راننده می آیند اما با توجه به وجود نمایشگر تاچ اسکرین بر روی داشبورد، به نظر می رسد که نصب دوربین دید عقب -حداقل به صورت سفارشی- مالک خودرو را راضی تر کند. جک یا جی ای سی S5 با قیمتی در حدود ۷۴ میلیون تومان میتواند تحولی بزرگ در کلاس کراس اوورهای ارزان قیمت ایجاد نماید چراکه علاوه بر زیبایی اتومبیلی جادار و راحت بوده و از موتوری قدرتمند و مناسب در کلاس خود سود میبرد.

0t2z738lcb27mbqzxdr.jpg

منبع: نشریه سرعت

 

تجربه رانندگی با لیفان ۸۲۰، جدیدترین سوغات چین به ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - کرمان موتور بعد از عرضه خودروهای لیفان مدل ۵۲۰ و ۶۲۰ و شاسی بلند X60 و همچنین رونمایی از مدل ۷۲۰ سدان ، این بار می خواهد پنجمین لیفان را تحت عنوان مدل ۸۲۰ به بازار بفرستد.

به گزارش اخبار خودرو ،کرمان موتور بعد از عرضه خودروهای لیفان مدل ۵۲۰ و ۶۲۰ و شاسی بلند X60 و همچنین رونمایی از مدل ۷۲۰ سدان ، این بار می خواهد پنجمین لیفان را تحت عنوان مدل ۸۲۰ به بازار بفرستد. این در حالی است که لیفان شاسی بلند X50 هم پیش فروش آن انجام شده و قرار است بزودی به بازار بیاید. همچنین کرمان موتور بعد از عرضه خودروهای JAC مدل J5 و S5 می خواهد جک S3 را نیز در ایران تولید و عرضه کند. در این شماره قصد داریم نتایج تست لیفان ۸۲۰ مجله دنیای خودرو را که در کشور چین انجام شده است را برایتان گزارش کنیم تا با پنجمین لیفان بازار بیشتر آشنا شوید.

چینی ها چند سالی است که بازار خودروی ایران را به تسخیر خود درآورده اند. مردمی که در ایران تا چندی پیش به خودروهای چینی اعتماد نمی کردند این روزها برای خرید این خودروها ثبت نام می کنند. شاید دلیل این اقبال زیاد از خودروهای چینی را بتوان تنوع مدل های عرضه شده در بازار ایران دانست. چینی ها برخلاف خودروسازان ایرانی بازی را خوب یاد گرفته اند. خودروسازی زمانی معنا پیدا میکند که در آن نوآوری باشد حتی اگر این نوآوری یک فیس لیفت ساده باشد. خودروسازانی که تا چندی پیش مهر کپی کاری بر پیشانیشان بود بالاخره رمز موفقیت را فرا گرفته و با استفاده از همان روش کپی کاری این روزها نوآوری های زیادی دارند. این همان راهی است که ژاپنی ها سه دهه پیش رفته اند و موفق هم شده اند. کپی کاری کردند تا به استقلال رسیدند و حالا به یکی از قطب های مهم خودروسازی جهان تبدل شده اند.چین هم از این روش بهره می برد و حالا به جایی رسیده است که توانسته به موفقیت های زیادی برسد. اولین برند چینی که توسط کرمان موتور پا به بازار ایران گذاشت لیفان بود. لیفان ۵۲۰ با ظاهری فاقد هرگونه جذابیت راهی بازار ایران شد و اتفاقاً این ورود با شکستی سنگین همراه بود. اما این پایان کار نبود مدل های مختلف لیفان یکی پس از دیگری روانه بازار ایران شدند و در نهایت کار به جایی رسید که توانست در بازار ایران پرفروش باشد. این روزها افراد زیادی سوار بر مدل های مختلف لیفان دیده می شوند اما لیفان در پی کامل کردن سبد محصولات خود در ایران و در دیگر کشورهاست.

از این رو در کلاس های مختلف اقدام به طراحی و تولید خودرو میکند. پس از مدل لوکس ۷۲۰ این بار خودرویی بزرگتر و البته لوکستر را در چرخه تولید خود دارد. مدل ۸۲۰ خودروی جدید این شرکت است که در حقیقت لوکس ترین محصول این شرکت لقب گرفته است. خودرویی که شباهت های فراوانی به خودروهای آمریکایی و اروپایی دارد. چندی پیش موفق شدیم تا در کشور چین ملاقاتی با این خودروی بزرگ سایز داشته باشیم که البته خواندن نتایج رانندگی با آن خالی از لطف نیست به خصوص اینکه بدانیم این خودرو قرار است به عنوان پنجمین لیفان به زودی پا به خیابان های ایران بگذارد. ما برای اولین بار آن را مورد بررسی قرار داده ایم.

نمای ظاهری 

اگر لوگوی لیفان را از روی خودرو بر داریم در نگاه اول تنها خودرویی که تداعی میشود دو مدل از فورد است. شاید به جرأت بتوان گفت که ۸۲۰ ظاهر خود را از فورد فیوژن و فورد تاروس به عاریت گرفته است و البته به واقع یک کپی با تغییراتی دلچسب محسوب میشود. طوری که میتوان آن را زیبا دانست. جلو پنجره بزرگ و چراغ های باریکی که در انتها پهن تر شده اند سپر کشیده با دیلایت های خطی همه و همه دست به دست هم داده اند تا از ۸۲۰ یک خودروی زیبا و البته با ابهت بسازند. نمای جانبی ۸۲۰ اما بدون هرگونه پیچیدگی طراحی شده است. خطی صاف و بدون هرگونه انحنا از چراغ های جلو تا لبه صندوق کشیده شده است که البته به بزرگتر جلوه دادن این خودرو کمک زیادی میکند. نمای عقب ۸۲۰ اما برخلاف نمای جانبی توانسته به خوبی طراحی زیبای جلو را کامل کند به خصوص اینکه نمای عقب شباهت فراوانی به ب ام و سری ۵ دارد. چراغ هایی از روی گلگیر تا روی درب صندوق کشیده شده اند و دو تکه هستند. شاید اگر در قسمت عقب خودرو یک اگزوز بزرگ داشت خودرو چهره ای عضلانی تر به خود می گرفت و البته نمای بهتری از یک خودروی لوکس را ارائه میداد. به طور کلی می توان گفت که ۸۲۰ خودرویی زیبا بوده و توانسته با توجه به طراحی آمریکایی –آلمانی خود خودرویی با چهره قابل قبول باشد.

تجربه راندن 

قبل از هر چیزی نباید فراموش کرد که این خودرو از پرقدرت ترین پیشرانه لیفان یعنی موتور ۲.۴ لیتری بهره میبرد. موتوری که قادر به تولید ۱۵۸ اسب بخار قدرت بوده و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. اما موتور ۱.۸ لیتری نیز بر روی این خودرو قابل سفارش است که البته این موتور با گیربکس پنج سرعته دستی ارائه می شود در حقیقت موتور ۱.۸ لیتری لیفان همان نمونه هایی است که بر روی لیفان های ۶۲۰ و x60 قرار دارد. درون کابین خودرو قرار میگیریم. سوییچ این خودرو کمی متفاوت از دیگر محصولات چینی است به نوعی می توان طرح آن را متعلق به آلمانی هایی چون بنز دانست هر چند که دچار کمی تغییر شده است اما به هر حال متفاوت تر از دیگر خودروهای چینی است. به طوری که از کلید و یا سیستم بدون سوییچ استفاده نمی شود و همانند بنز با یک سوییچ با کاور پلاستیکی شکل که در جای خود قرار می گیرد و قفل می شود میتوان خودرو را روشن کرد. البته لیفان ۸۲۰ با سه نوع آپشن روانه بازار میشود در نوع دیگر سیستم روشن شدن خودرو بدون کلید وجود دارد که همانند دیگر خودروهای حال حاضر بازار ایران است سیستمی که در خودروهای جدید نصب می شود. کابین خودرو لوکس و کیفیت مواد به کار رفته نیز مناسب است. کابین خودرو با چرم مشکی پوشیده و در برخی از قسمتها نیز با رنگ نقره ای مزین شده است. کابین خودرو ساده و در عین حال زیباست. درون کابین همه چیز در دسترس بوده و ارگونومی کلیدها خوب است. کابین خودرو با توجه به داشتن ابعادی بزرگ از فضایی بزرگ و جادار برخوردار و برای خانواده های پر جمعیت مناسب است این در حالی است که صندلی ها راحت و جادارند و قسمت عقب خودرو نیز از فضای کافی برای سرنشینان برخوردار است.پیشرانه خودرو را روشن میکنیم. موتور نمونه مورد آزمایش از موتور ۲.۴ لیتری بهره میبرد هر چند که در این میان تجربه راندن با موتور ۱.۸ لیتری آن راهم داشتیم که تفاوت های فاحشی با یکدیگر داشتند.

موتور ۲.۴ لیتری این خودرو به آرامی کار کرده و هیچگونه صدایی از آن شنیده نمی شود. گیربکس شش سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک را در حالت D قرار داده و حرکت را آغاز میکنیم. با فشردن بر پدال گاز متوجه شتابگیری باورنکردنی خودرو میشویم؛ این در حالی است که در دورهای باال صدای اگزوز نیز گوش نواز و زیبا میشود. گیربکس لیفان ۸۲۰ تعویض دنده ها را به خوبی و با کمترین تاخیر انجام میدهد. به رغم داشتن ۱۵۴۵ کیلوگرم وزن شتابگیری و سرعت گیری خودرو خوب بوده و کمبودی در آن احساس نمی شود. در مسیر تست جاده ای شرکت لیفان پیچ های تندی وجود دارد که ۸۲۰ به خوبی از پس آن برمی آید. فرمان پذیری خودرو نیز خوب بوده و فرمان به خوبی فرامین راننده را به چرخ ها انتقال میدهد. خودرو در مسیرهای ناهموار راحت و بدون کمترین لرزش حرکت میکند. سیستم تعلیق خودرو به خوبی از پس مسیرهای ناهموار برمی آید و کمترین
تنش را به اتاق منتقل می کند. به طور کلی میتوان سواری این خودرو را نرم و راحت دانست.

این در حالی است که ۸۲۰ با موتور ۱.۸ لیتری حرفی برای گفتن ندارد. حتی گیربکس دستی این خودرو نیز کمکی به بهتر شدن شتاب و سرعت این خودرو نمیکند و موتور ۱۳۴ اسب بخاری خودرو از پس ۱۴۳۳ کیلوگرم وزن نمونه دستی این خودرو برنمی آید. این خودرو از امکانات مناسبی بهره میبرد. شرکت لیفان سعی کرده تا بیشترین امکانات و آپشن ها را درون این خودرو قرار دهد. لیفان ۸۲۰ در سه مدل با آپشن های مختلف به بازار عرضه خواهد شد نمونه پایه یا DX، نمونه استاندارد یا LX و نمونه لوکس یا EX. در مدلهای مختلف این خودرو آپشنهایی چون پاور ویندوز یا بالابر شیشه ها، فرمان هیدرولیک، سیستم ترمز ABS به همراه EBD،ESP، هشدار هنگام خارج شدن از خطوط جاده، میزان فشار باد تایر از درون کابین، هفت عدد ایربگ و انبوهی از امکانات ایمنی و رفاهی دیگر که نمونه آن را کمتر در خودروهای چینی و بیشتر در خودروهای روز دنیا میبینیم.

این خودرو از نظر امکانات رفاهی به قدری پیشرفته است که حتی باز شدن درب صندوق نیز بدون فشردن هرگونه کلید تنها با نشان دادن پا به زیر سپر عقب انجام میگیرد این آپشن از آن دسته آپشن هایی است که به تازگی در برخی از خودروهای گران قیمت قرار دارد. لیفان ۸۲۰ به عنوان لوکس ترین محصول لیفان قادر به رقابت با دیگر خودروهای همکلاس است به خصوص اینکه این خودرو با توجه به امکانات فراوان و البته چهره زیبا میتواند در بازار ایران موفق باشد به خصوص اینکه شیوه قیمت گذاری کرمان موتور در سال های اخیر مناسب و منطقی بوده است. لیفان رقیبی جدید برای خودروهایی چون MG، جیلی و بسترن خواهد بود به خصوص اینکه خودروهای نام برده نتوانسته اند از لحاظ میزان فروش آنطور که باید در بازار ایران موفق باشند.

جدیدترین طرح فروش محصولات کرمان‌موتور – تیرماه ۹۴

 

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - گروه خودروسازی کرمان موتور پیش فروش جدید محصولات خود را از امروز سه شنبه ۱۶ تیرماه ۹۴ آغاز نمود .

به گزارشاخبار خودرو ،گروه خودروسازی کرمان موتور پیش فروش جدید محصولات خود را از امروز سه شنبه ۱۶ تیرماه ۹۴ آغاز نمود . در تیرماه تمامی محصولات بدون افزایش یا کاهش قیمت نسبت به ماه قبل عرضه می‌شوند .

شرایط فروش هم اکنون در نمایندگی‌های کرمان خودرو در سراسر کشور فعال می باشد .

پیش فروش ۲ محصول جدید لیفان ۷۲۰ و لیفان ۸۲۰ بزودی بر روی سایت ایران جیب قرار میگیرد .

 

طرح های فروش – تیرماه ۹۴ :

 


نیمه اول تیرماه؛

 

فروش قطعی جک S5 با قیمت ۷۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - کرمان موتور درطرح فروش تیر ماه خود جک S۵ را به فروش می رساند.

به گزارش دنیای خودرو ، کرمان موتور درطرح فروش ویژه تیر ماه خود جک S5  را با قیمت قطعی۷۴۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال به فروش می رساند.

زمان تحویل این خودروها دی ماه وبهمن ماه  ۱۳۹۴ می باشد و وضعیت سند خودروها آزاد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا