رضا سلطان زاده مدیر مسئول هفته نامه آيينه يزد

در تاريخ 11/3/94 سايت صدا و سيماي يزد از بازديد جنابعالي از سايت يزدرسا خبر داده و نوشته است با اعضاي خبري آن پايگاه به گفتگو پرداخته و به سئوالات آنان پاسخ داده و از جمله اظهار داشته‌ايد: «بايد براي خدا به پاخيزيد حتي اگر در اين راه تنها و بي ياور بمانيد. شما هم در دنياي پيچيده و حساس مجازي قيام كرده‌ايد. قيام شما اكنون به بار نشسته است و نتيجه آن تبديل شدن يزدرسا به يكي از قوي‌ترين سايت‌هاي كشور است. مدير كل صدا و سيماي استان يزد با ابراز خرسندي از حضور در جمع هيات تحريريه و خبرنگاران يزد رسا گفت: بنده تقريبا از دو سال قبل با يزد رسا آشنا هستم و يزد رسا يكي از معدود سايت‌هايي است كه هر روز از آن بازديد مي‌كنم، چرا كه معتقدم سايتي پويا، سرزنده و قبراق است. پهلوانيان، در ادامه با اشاره به آمار ارائه شده در خصوص مخاطبان يزد رسا، تاكيد كرد: فارغ از اينكه يزدرسا چه تعداد مخاطب دارد، لازم است بدانيد، بيشتر مخاطبان شما را نخبگان جامعه تشكيل مي‌دهند.»
راقم اين سطور از آن مديريت كل سپاسگزاري مي‌نمايد كه اعلام نمائيد در دو سال اخير چند سايت را بازديد نموده‌ايد و چگونه به آمار بازديدكنندگان آن سايت دسترسي داشته‌ايد كه مي‌گوئيد بيشتر مخاطبان آن سايت را نخبگان جامعه تشكيل مي‌دهند؟
پس از آن كه ملاحظه نموديد عكس‌هاي عده‌اي در جلسه بازديد شما را شطرنجي نموده‌اند و متوجه شديد آن سايت مجوز هم ندارد و آدرس پستي خود را نيز اعلام نمي‌كند چون درباره آن خبرگزاري گفته‌بوديد اين كه اكثر مخاطبين يك رسانه را نخبگان سياسي، اجرايي و فكري تشكيل دهند بسيار مهم است. آيا جنابعالي به عنوان مسئول صداوسيماي يزد تائيد مي‌كنيد رسانه‌اي كه نه تنها براي شخصيت فرهيخته‌اي چون حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد خاتمي بلكه در مورد هر شهروند عادي چون دادگاه صالحي حكم بر محكوميت نداده است آيا مي‌تواند اتهامات ناروايي بر آنها وارد آورد؟
مرحوم علامه علي اكبر دهخدا در صفحه 29 جلد اول « امثال وحكم » نوشته است «آرزو به جوانان عيب نيست... گاهي به مزاح و طنز به پيران نيز گويند » اكنون كه شما سايت يزد رسا را به زيور پويايي و سرزندگي و قبراق بودن آراسته‌ايد و آن خبرگزاري عنان قلم را رها نموده و درباره اينجانب رضا سلطان‌زاده نوشته‌است «سلطان‌زاده عنصر قلم به دست هم كه مدت مديدي است داغ حصر سران فتنه گيسوان وي را سپيد كرده... يا وي را سخنراني نه چندان خوشنام كه با استفاده از رانت و امكانات بيت‌المال به آلاف و الوف دست يافته... و اشاره نموده‌آلت دست احزاب و افراد صاحب نفوذ و قدرت قرار گرفته است» آرزو مي‌نمايد لطف فرموده و به آنها بگوئيد براي اينكه پويا و سرزنده و قبراق بودنشان را براي شما مسئول نهاد و سازمان با عظمتي چون صداوسيما بيش از گذشته به ثبوت برسانند هر مدركي درباره اتهامات منتسب به حقير دارند به تمام رسانه‌هاي استان از جمله صداوسيما و به مقامات قضايي تحويل دهند تا چاپ و منتشر و رسيدگي گردد. ايام به كام و عمر و عزتتان مستدام.

مديرمسئول آيينه يزد – رضا سلطان زاده

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا