حوزه هنری یزد با شش اثر در دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی حضور دارد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: رئیس حوزه هنری یزد گفت: شش فیلم داستانی به همت فیلمسازان مرتبط با این مرکز تولید و به دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی در یزد ارسال شده است.
محمد صادق کوچک زاده افزود: فیلم های «رؤیای صادقه» به کارگردانی علی اصغر عباسی، «شب مهتاب» به کارگردانی علیرضا غفاریان، «رضا» ساخته رضا صفدرخان ، «قرعه بهشت» به کارگردانی محمدرضا رضایی، «روز آشوب» ساخته محمد حسین ملک رضایی و «هوای ماندن» به کارگردانی علی نیکوکار از جمله محصولات حوزه هنری یزد در این جشنواره است.
وی ادامه داد: این آثار با موضوعات مختلفی چون فرهنگ رضوی، سبک زندگی اسلامی، خانواده و ... تولید شده است.
رئیس حوزه هنری یزد به سومین سال برگزاری جشنواره فیلم رضوی به میزبانی استان یزد اشاره کرد و گفت: این جشنواره اشتیاق و انگیزه خوبی بین فیلمسازان یزدی ایجاد کرده و موجب کشف استعدادها و پویایی هنرمندان این عرصه شده است.
بنا به اعلام دبیرخانه دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی 531 فیلم در دو بخش داستانی و مستند از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره رسیده که نسبت به 308 فیلم ارسالی سال گذشته، رشد 73 درصدی داشته است.
دهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) از 25 تا 27 مرداد در یزد برگزار می شود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا