رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد گفت: خانواده های شهدا حق بزرگی بر گردن نظام و مردم دارند چراکه عزیزانشان را در راه به ثمررسیدن انقلاب تقدیم کردند وهمنشینی با خانواده شهدا از افتخارات مسئولان است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت.معدن وتجارت یزد, محمد رضا علمدار یزدی  روز شنبه در دیدار با خانواده شهیدان محمد حسین و محمد علی شریف فرد، افزود:  آزادی و آسایشی که اکنون در کشور داریم ، حاصل جانفشانی  و ایثار شهداست و مسئولان نظام افتخار خادمی خانواده شهدا  را دارند.

وی ادامه داد: شهادت مقامی گرانبهاست که هر کسی لایق آن نیست و ما وامدار خون شهدا و مدیون فداکاری و از خودگذشتگی آنها هستیم و این ایثار با هیچ کاری قابل جبران نیست.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد گفت: مدیون صبر واستقامت و ایثار  خانواده شهدا هستیم و دیدار با این عزیزان مایه دلگرمی مسئولان و رشد انگیزه در راستای خدمت رسانی  بهتر و درست را در بر دارد.

علمدار یزدی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران یکی از راههای شناخت و ترویج سبک زندگی شهدا در جامعه  و فعالیت های روز مره است لذا در اولین اقدام این مهم را در سر لوحه فعالیت های خود قرار دادیم.

وی ادامه داد:شهیدان تنها برای رضای خداوند متعال  راه شهادت را برگزیده و دراین مسیر جانانه از آرمانهای انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع کردند و اکنون وظیفه فرد فرد این جامعه است تا اجرای سبک زندگی شهدا را  در راس کارهای خود قرار داده و در مسیر شهدا که همان مسیر تعالی و پیشرفت و عزت کشور است گام برداشته و حرکت کنیم.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد گفت: خانواده شهدا بخصوص پدران و مادران شهدا چشم و چراغ جامعه اسلامی ایران و انقلاب هستند و ما هر چه داریم به برکت خون پاک شهداست بعد از شهدا، جانبازان و ایثارگران، همسران، فرزندان و والدین آنها بیشترین ایثار را در قبال احقاق اهداف انقلاب اسلامی داشته و در اوج عزت و سربلندی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از زندگی خود گذشته اند و برای ما توفیقی است تا در محضرشان کسب فیض کنیم.

پدر شهیدان محمد علی و محمد حسین شریف فرد نیز در این نشست گفت:از خداوند سپاسگزارم که این توفیق را به من عطا کرد تا پدر شهید باشم و این عنایت را فقط در کسب روزی حلال و جلوگیری از ورود مال شبهه ناک به زندگی و نماز اول وقت می دانم.

میرزا علی اصغر شریف فرد ،افزود: انسان آسیب پذیر است و باید مواظب باشیم تا ظواهر دنیا باعث لغزش ما نشود و راه را گم نکنیم چرا که در آن صورت هم دنیا را از دست داده ایم و هم آخرت را و باید همواره در کارها خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانیم.

وی ادامه داد:بیش از چهل سال در حرفه پارچه فروشی در بازار یزد و خیابان سلمان و بازار خان و بازار زرگری فعالیت داشتم و هرگز اذیت مردم نکردم و در کارها خدا را مد نظر داشتم.

پدر شهیدان محمد علی و محمد حسین شریف فرد گفت: همواره حتی از نوجوانی سعی داشتم دستم به مال شبهه ناک و حرام آلوده نشود و همچنین نماز را در اول وقت خواندم و به نظر من و همانگونه که ائمه اطهار نیز فرموده اند اگر نماز در پیشگاه خداوند متعال پذیرفته شد، دیگر اعمال انسان نیز پذیرفته خواهد شد.

شریف فرد افزود: یزدی ها همواره مردمی با وجدان و متدین و صادق بودند و باید این فرهنگ که از پیشینیان به ما ارث رسیده حفظ شود و نباید از دست برود.

پدر شهیدان محمد علی و محمد حسین شریف فرد گفت: اعمال واجب که وظیفه است و بر گردن ماست و اگر اعمال مستحبی و کارهای نیک انجام دادیم پیش خداوند قرب و منزلت خواهیم داشت و فرزندان من نیز طوری زندگی کردند که همواره نماز شبشان ترک نمی شد و خودم نیز به مستحبات توجه ویژه ای داشته و دارم.

در این نشست دکتر حجت موسس خانه صنعت و معدن استان یزد و جمعی از معاونین صنعت و معدن و تجارت نیز حضور داشتند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا