خبرهای پلیسی:

 

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :شخصی که اقدام به انتشار تصاویر شخصی همسر خود در شبکه های اجتماعی کرده بود، توسط پلیس فتای شهرستان ملارد غرب استان تهران دستگیر شد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ"برزو همتی"در تشریح این خبر گفت:در پی ارجاع یک فقره پرونده جرایم اجتماعی با موضوع انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی به پلیس فتای شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع به مأموران اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا محول شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود:در این پرونده شاکی مدعی بود که شخصی باسوء استفاده از هویت شخصی وی و استفاده از پست الکترونیکیش و انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی در شبکه های اجتماعی،موجب هتک حرمت و حیثیت او شده است.

وی ادامه داد:پلیس با انجام تحقیقات مقدماتی و تخصصی و همچنین ایجاد ارتباط صوری با گرداننده صفحات مورد نظر که فردی باهوش وفوق العاده مسلط به رایانه بود،هویت متهم به نام " م.ن" که همسر  شاکی بود مشخص شد.

رئیس پلیس شهرستان ملارد افزود:متهم که دو ماه از ازدواجش با شاکی نمی گذشت با ترفند های پلیسی به پلیس فتا احضار شد و پیرامون موضوع پرونده از وی تحقیق شد که وی پس از مواجهه با دلایل و مدارک و مستندات پرونده به بزه انتسابی اعتراف کرد.

همتی گفت:متهم انگیزه خود را از این کار ضعف در اعتقادات و انتقام گیری از همسرش از زمان تحصیل در دانشگاه اعلام کرد تا با ازدواج با وی از ین طریق آبروی  همسرش در شبکه های اجتماعی  و افرادی که مرتبط با او هستند را بریزد.

همتی در پایان تصریح کرد:متهم با صدور قرار 500 میلیون ریالی بازداشت و روانه زندان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا