یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : طی اجرای طرح جمع آوری موتورسیکلت های غیرمجاز در یزد، هفت دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرهنگ "علیرضا خالقی" رئیس پلیس آگاهی استان یزد درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح جمع آوری موتورسیکلت های سنگین و غیرمجاز که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده اند هفت دستگاه موتورسیکلت قاچاق کشف شد.

خالقی افزود: این موتورسیکلت ها که با تردد در سطح شهر موجب برهم زدن نظم و آسایش شهروندان شده بودند توسط پلیس آگاهی استان یزد و مأموران یگان امداد شهرستان یزد توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ خالقی افزود: این کشفیات شامل دو دستگاه سی.آر.ام 250، یک دستگاه کراس، یک دستگاه سوزوکی 250، یک دستگاه سوزوکی 1000، یک دستگاه یاماها 1200و یک دستگاه هوندا 1300 بود.

خالقی با اشاره به ارزش ریالی موتورسیکلت های قاچاق بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال، تصریح کرد:  در این رابطه هفت متهم که در خرید و فروش موتورسیکلت های قاچاق فعالیت داشتند شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی دستگیر و طی مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا