یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان یزد در سه ماهه اول سال جاری 81 واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرهنگ "رضا رضایی" رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: در پی اجرای نظارت بر واحدهای صنفی و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران اداره نظارت براماكن عمومی پلیس یزد، 81 واحد صنفی متخلف را به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات مربوطه در استان در سه ماهه اول سال جاری شناسایی و پلمب کردند.

سرهنگ رضایی تصریح کرد:  در سه ماهه اول سال جاری توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به 689 واحد صنفی در خصوص رعایت قوانین مربوطه تذکر و اخطار داده شد و از 55 واحد صنفی که قبلاً پلمب شده بود فک پلمب گردید.

این مقام مسئول با اشاره به ابطال 33 مورد پروانه کسب در این مدت، افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این مدت 61 هزار و 900 نخ سیگار نیز کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد در پایان عنوان داشت: طرح های نظارت بر واحدهای صنفی به صورت مداوم اجرا می شود و شهروندان نیز می توانند به منظور مشاركت در امنیت شهر در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا