همزمان با شروع اعلام نتايج كنكور سراسري، دانشگاه علم و هنر براي پنجمين سال متوالي اقدام به برگزاري مشاوره انتخاب رشته رايگان نمود.

همزمان با شروع اعلام نتايج كنكور سراسري، دانشگاه علم و هنر براي پنجمين سال متوالي اقدام به برگزاري مشاوره انتخاب رشته رايگان نمود.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علم وهنر يزد، اين دانشگاه براي پنجمين سال متوالي همزمان با شروع اعلام نتايج كنكور سراسري اقدام به برگزاري جلسات مشاوره‌ي انتخاب رشته رايگان  با حضور مشاوران مجرب و با تجربه‌ي استان يزد از تاريخ 3 لغايت 12مرداد ماه نموده است. اين جلسات به منظور كاهش هر چه بيشتر دغدغه‌هاي دانش آموزان كنكوري و خانواده‌هايشان در امر انتخاب رشته و هدايت اين عزيزان به سوي انتخاب صحيح و اصولي به دو صورت جلسات گروهي و جلسات خصوصي  برگزار مي‌شود.

گفتني است به منظور رفاه حال مراجعين، ثبت نام در اين دوره‌ها به صورت اينترنتي و كاملا مكانيزه در سايت اين دانشگاه به آدرس: sau.ac.ir  صورت مي‌گيرد كه با توجه به كيفيت بسيار مناسب اين دوره‌ها با استقبال چشم گير همراه بوده است كه تاكنون به طور ميانگين ‌‌400‌‌ نفر به صورت گروهي و ‌150‌نفر به صورت خصوصي از اين مزايا برخوردار شده اند.

يادآور مي‌شود متقاضيان پس از مشاوره‌ي گروهي، از جلسه‌ي اول مشاوره‌ي خصوصي بهره‌مند شده و سپس براي مراجعه دوم در تاريخ ديگري براي اعمال نظر قطعي و ويرايش نهايي توسط مشاور، مراجعه مي‌نمايند. كه اين جلسات در محل دانشگاه علم و هنر واقع در بلوار دانشجو آغاز شده و تا‌12 مردادماه از ساعت 8 لغايت 14 ادامه خواهد داشت.

در پايان گفتني است؛ دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاد دانشگاهي،  به عنوان پنجمين دانشگاه غيرانتفاعي آموزش عالي كشور و بزرگترين دانشگاه غيرانتفاعي استان يزد هم‌اكنون با شش هزار و 500 دانشجو در 23 كدرشته كارشناسي ارشد و 65 كدرشته مقاطع كارشناسي در سه شعبه يزد، اردكان و اشكذر فعاليت دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های 38264097_38264099 تماس حاصل فرمایید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا