یزدفردا:وکیل رئیس‌جمهوری سابق از شکایت موکلش علیه اسحاق جهانگیری به اتهام افترا و نشر اکاذیب خبر داد.

به گزارش یزدفردا :  پایگاه اطلاع رسانی دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم علام کرد :

درپی استمرار اکاذیب و افتراهای نسبت داده شده از سوی معاون اول دولت یازدهم به دولت قبل، وکیل دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، شکایتی را علیه آقای اسحاق جهانگیری تنظیم و به دستگاه قضایی تسلیم کرد.

سیدعادل حیدری وکیل دکتر احمدی نژاد در توضیحاتی  گفت : آقای اسحاق جهانگیری در سال های اخیر با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی، اقدام به طرح اتهامات بی اساس علیه دولت قبل کرده که در سطح وسیعی در رسانه های مکتوب و شبکه های مجازی و صوتی و تصویری منتشر شده است.

 وی گفت: مقامات مسئول در دولت قبل بر این باور بودند که با سکوت و مدارا در قبال اینگونه اتهامات و اجتناب از هرگونه حاشیه سازی، به فراهم آمدن بستر مناسب و شرایط لازم برای کار و تلاش و خدمت رسانی دولت کنونی به مردم، کمک کنند لیکن حجم وسیع افتراهای زده شده از یک سو و تداوم این رفتارهای ناهنجار از سوی دیگر، اثبات کرد که استمرار این رویکرد اخلاقی و انسانی از سوی مقامات مسئول در دولت قبل، متاسفانه برخی تبعات سوء را برای مردم و نظام اسلامی، به دنبال داشته است.

وی در ادامه توضیحات خود افزود: مدارا و سکوت مقامات مسئول در دولت قبل نسبت به افتراها و اکاذیب نسبت داده شده، اولا این تصور نادرست را ایجاد می کند که گویا هیچ پاسخی در برابر اتهامات مطروحه وجود ندارد،

ثانیاً نشر وسیع اکاذیب علیه دولت قبل، دستمایه ای برای تبلیغات سوء دشمنان بیرونی علیه نظام اسلامی قرار گرفته و

ثالثاً سلامت افکار عمومی را تهدید کرده و آن را به طور مستمر با آسیب های گسترده روحی و روانی مواجه ساخته است.

حیدری تأکید کرد که دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق به دلیل ادامه سکوت وحدت بخش خود، از پاسخگویی به افتراها و اکاذیب مطروحه علیه دولت قبل در سطوح رسانه ای پرهیز دارند اما برای پیشگیری از تداوم رفتار ناهنجار برخی مقامات مسئول در دولت کنونی و در موافقت با درخواست های مکرر مردم، تصمیم گرفته شد تا علیه اتهام زنندگان در دستگاه قضایی اقامه دعوی شود.

وی تصریح کرد که به همین منظور شکایتی مبنی بر افترا و نشر اکاذیب علیه آقای اسحاق جهانگیری که بیشترین اتهامات را به دولت های نهم و دهم وارد کرده است تنظیم و تسلیم دستگاه قضایی گردید که امیدواریم در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد .

وکیل رئیس جمهور سابق تأکید کرد که اقامه حق و عدالت و پیشگیری از تداوم تشویش و تخریب اذهان مردم، یک مطالبه عمومی و قانونی محسوب می شود، بنابراین از دستگاه محترم قضایی انتظار می رود که نسبت به اعاده حیثیت موکل اینجانب و همکاران ایشان در دولت قبل اقدامات  لازم را معمول دارد.

وی اضافه کرد که شکایت قضایی علیه آقای اسحاق جهانگیری، اولین اقدام در مواجهه قانونی با تبلیغات مسموم و اتهام زنی های ناحق علیه دولت قبل محسوب می شود و البته آخرین اقدام نیز نخواهد بود و علیه دیگر افترازنندگان، در هر موقعیتی که باشند، اقامه دعوی خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا