مراسم بهره برداری از پایانه مسافربری اتوبوس واحد دروازه قرآن با حضور رئیس و تني چند از اعضای شورای اسلامی شهر یزد و  محمد رضا عظیمی زاده شهردار و تنی چند از مدیران شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد - حجت الاسلام عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد در مراسم بهره برداری این مراسم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به نياز شهروندان به اين پايانه ، خوشبختانه کارخود را آغاز نموده و شهروندان مناطق جنوبی یزد بخصوص مسافرین یزد و اشکذر و شاهدیه و حتي شهرهاي اردكان وميبد برای تردد و رفت و آمد از امکانات بهتری بهره مند مي شوند.

وی توجه به خدمات حمل ونقل عمومي مورد نیاز شهروندان را يكي از مهمترین برنامه شورای اسلامی دوره چهارم دانست و افزود: در تصویب بودجه سال 94 شهرداری توجه خاصی به ناوگان حمل ونقل عمومي و ایستگاه های سطح شهر شده است.

محمد رضا عظیمی زاده شهردار یزد هم در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر اظهار امیدواری کرد : انشاالله با بهره برداری این پایانه بتوانیم خدمات مطلوب و مناسبي برای شهروندان فراهم کنیم.

وی در ادامه یادآور شد:  امسال خوشبختانه برای ایستگاه ها ، مسیرها و اتوبوس هاي درون شهري برنامه های خوبی در نظر گرفته شده که انشاالله به مرور زمان این برنامه انجام مي شود.

شهردار یزد در ادامه با اشاره به جایگاه مناسب این پایانه افزود: سرویس دهی ناوگان اتوبوس رانی، سرویس دهی ناوگان تاکسیرانی وسرویس دهی ناوگان مینی بوس رانی برون شهری از دیگر خدماتی است که در این پایانه انجام می شود.

گفتنی است : مساحت پایانه 9 هزار و 850متر مربع می باشد که داراي چهار لاین اتوبوس، 21 سرپناه و یک نمازخانه وسالن انتظار مي باشد و در راستاي رفاه حال شهروندان خدماتی ارائه می شود.

این پایانه با همکاری معاونت حمل ونقل وترافیک ، شهرداری منطقه یک ، سازمان اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی، پایانه مسافربری شهرداری و پلیس راهور آغاز به کار کرده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا