معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با اشاره به نقش مهم حضور مردم در موفقيت برنامه هاي حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: رمز موفقيت در مبارزه با موادمخدر، اتكاء به حضور و مشاركت مردم است .

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد صبح دوشنبه 5 امرداد ماه، جلسه كارگروه مشاركتهاي مردمي ستاد مبارزه با موادمخدر استان با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد و افراد عضو اين كارگروه در دفتر معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداربرگزار شد.
"محمدعلي طالبي" در اين جلسه اظهار داشت: رمز موفقيت كارها در حوزه مشاركتهاي مردمي اتكاء به حضور مردم و ميدان دادن به نهادهاي برخاسته از متن جامعه مانند سازمانهاي مردم نهاد است.
وي ادامه داد: شايسته است تعامل و هم افزايي بهتري در ارتباط با بخش دولتي و سمنها، تشكلهاي غيردولتي، گروههاي فرهنگي و هنري و شهرداريها شكل گيرد تا از همه ظرفيتها به نحو بهتري استفاده شود.
"طالبي" افزود: اين ارتباط و پيوند مناسب بايد ميان خيرين و تشكلهاي مردم نهاد نيز ايجاد شود و شايسته است در جلب حمايت خيرين به عنصر اعتماد توجه بيشتري شود و حداكثر تلاش خود را براي برقراري اعتماد دوجانبه به كار گيريم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار عنوان كرد: صيانت اجتماعي از آسيب ديدگان اعتياد رويكرد جديدي است كه مي تواند مشاركت بيشتر جامعه را در پرداختن به آسيبهاي اجتماعي از جمله خود اعتياد به وجود آورد.
وي تصريح كرد: تدوين شيوه نامه اجرايي تعامل با خيرين در حوزه صيانت اجتماعي از آسيب ديدگان اعتياد، فرصتي نظام مند در راستاي مشاركت مطلوب خيرين و همكاري سازمانهاي مردم نهاد مي باشد.
"طالبي" در پايان سخنان خود اظهار داشت: همانطور كه در جلسات قبلي نيز تأكيد داشته ايم بايد از فرصتهاي گردهمايي مردم به ويژه در پاركها و فضاهاي سبز شهري براي تبيين برنامه ها، اطلاع رساني و توجيه خانواده ها نهايت استفاده را ببريم.
گفتني است در اين جلسه هركدام از افراد عضو كارگروه  مشاركتهاي مردمي ستاد مبارزه با موادمخدر استان به بيان ديدگاهها  و نظرات خود پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا