نشستی پیرامون حل مشکلات بیمارستان گودرز با حضور دکتر جوکار ، حجت الاسلام والمسلمین عادل ، دکتر منتظری و جمعی از مسئولان ارشد اوقاف در اداره کل اوقاف وامور خیریه استان بر گزار شد .

به گزارش روابط عمومی بیمارستان موقوفه گودرز، در این نشست که  در اداره کل اوقاف وامورخیریه استان برگزار شد مسائل و مشکلات مربوط به این مرکز درمانی با موضوعات مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان جلسه تصمیماتی اتخاذ گردید که می توان به فراهم نمودن مکان مناسبی با همکاری شهرداری یزد جهت ایجاد پارکینگ مناسب برای ملاقات کنندگان، مردم محلی ، بیماران و مراجعین به بیمارستان و همچنین جذب و موافقت حمایت های مالی خیرین و متمکنین جهت بازسازی ، نوسازی و ایجاد بخش های درمانی جدید در بیمارستان به نام خیرین نیکوکار اشاره نمود .

دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در این نشست تشکیل هیئت امنای بیمارستان جهت رسیدگی و ساماندهی بیشتراین مجموعه موقوفه درمانی را خواستار شد.

رسیدگی و ساماندهی وضعیت اجارات املاک موقوفه با حضور حمید رضا تربتی معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از دیگر برنامه های این نشست بود .

جلسه دکتر جوکار با مدیرکل اوقاف ورئیس بیمارستان گودرز

جلسه دکتر جوکار با مدیرکل اوقاف ورئیس بیمارستان گودرز

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا