مدیر کل آموزش و پرورش : عملکرد پروژه مهر با ایجاد شور ، نشاط و شادی در مدارس نمود می یابد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اولین نشست استانی ستاد پروژه مهر با حضور اعضا درمحل سالن شهید ساداتی آموزش و پرورش استان یزد برگزارشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد دراین نشست با ارزشمند خواندن فعالیت های ستاد پروژه مهر از تمامی دست اندرکاران امر بازگشائی مدارس قدردانی کرد و افزود : ستاد پروژه مهر همه عوامل استان را برای بازگشائی وآغاز باشکوه سال تحصیلی جدید به همکاری و مشارکت می طلبد

"احمد شیرزاد" با یادآوری این نکته که همه فعالیت ها باید در مدارس جلوه کند افزود :  فعالیت های پروژه مهر با ایجاد شور ، نشاط و شادی  در مدارس نمود می یابد .

رئیس ستاد پروژه مهراستان  با یادآوری نقش برنامه های پرورشی از جمله نماز جماعت ، صبحگاه  و ورزش در شادابی مدرسه گفت : فضای نمازخانه و برنامه های تربیتی را برای ورود دانش آموزان جذاب و ماندگار نمائیم .

ایشان نقش و جایگاه ورزش در ایجاد شور و نشاط را مهم خواند و افزود: برنامه های ورزشی از جمله المپیاد درون مدرسه ای از اولین روزه ای مدرسه در دستور کار قرارگیرد .

درادامه  این نشست جانشین ستاد پروژه مهر استان یزد با معرفی اعضا و مسئولان کمیته های ستاد پروژه مهر استان به تشریح دستورالعمل بازگشائی مدارس پرداخت.

"محمود زارع" پروژه مهر را نماد مدیریت خواند وافزود : برنامه ریزی ، سازماندهی ، هماهنگی ، راهبری و ارزشیابی از ویژگی های این پروژه است

وی هدف پروژه مهر را برنامه ریزی برای فراهم آوردن زمینه مناسب وتمهید مقدمات برای بازگشائی هرچه باشکوهتر مدارس ذکرکرد وافزود : این برنامه ها باید به نحوی باشد که دانش آموزان برای ورود به مدارس لحظه شماری کنند . 

 

 

 

 
     

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا