طی مراسمی باحضورمدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از برترینهای علمی، فرهنگی و هنری مهریزتوسط خیر بزرگوار دکترفروزان نیاتجلیل شد.

همایش تجلیل از برترینهای علمی, فرهنگی, هنری با مساعدت خیر مهریزی، دکتر فروزان نیا و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ، معاون فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان شهرستان مهریز در سالن شهید کشاورزی برگزار شد.

 

مدیر کل آموزش وپرورش استان یزد در این همایش با اشاره به موفقیتهای دانش آموزان استان در رشته های علمی،فرهنگی و هنری تجلیل از نخبگان و برترینهای دانش آموزی را گامی مهم در جهت حمایت، تشویق و ایجاد انگیزه در دانش آموزان عنوان نمود.

"احمد شیرزاد" افزود: با توجه به اینکه آموزش و پرورش امری ملی است احتیاج به عزم و تلاش ملی دارد و این تلاش نیازمند به مشارکت نهادها و سازمانها و مردم و به ویژه خیرین بزرگوار می باشد.

وی ورود خیرین به حیطه تجلیل از نخبگان و برترین های علمی، فرهنگی و هنری را از نقاط قوت آموزش و پرورش شهرستان خواند و از همراهی خیرین به ویژه دکتر فروزان نیا قدردانی نمود.

"دکتر سید خلیل فروزان نیا" از نخبگان و خیرین مهریز در این مراسم در سخنانی ضمن تقدیر از نسل جوان ، پویایی و شرکت در مسابقات و برنامه های فرهنگی و هنری را از علل موفقیت در زمینه های علمی دانست و بر حماین همه جانبه خود از فعالیتهای علمی،فرهنگی و هنری در شهرستان تاکید نمود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز نیز در سخنانی حمایت خیرین مهریزی در زمینه آموزش را امری لازم وضروری دانست که باعث تشویق دانش آموزان در بخشهای مختلف تحصیلی می شود .

 "سید علی کارآموز " با اشاره به موفقیتهای مختلف دانش آموزان مهریزی در کسب مقامهای شاخص استانی و کشوری ، حمایت مسئولان و خیرین مهریزی رایکی از دلایل این امر دانست 

وی افزود:این روزها  شاهد هنرنمایی و افتخار آفرینی عزیزان دانش آموزانمان در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی،هنری و ... هستیم و این نشانگر توانمندی و  استعداد بالقوه  مجموعه فرهنگیان  استان  و دانش آموختگان این عزیزان همیشه  پیروز  در سنگر تعلیم و تربیت است که  در میادین و ماراتون های علمی مختلف  داخلی و بین المللی اعم از المپیاد ها و جشنواره ها و راهیابی به سطوح  دانشگاهی و کسب  کرسی های برتر  دانشگاههای کشور بویژه در سال تحصیلی جاری با کسب 5 رتبه تک رقمی  که همگی نشان از لیاقت و حمایت دانش آموز و معلم دارد .

 

در این مراسم ضمن پرده برداری از تفاهم نامه دکتر فروزان نیا با آموزش و پرورش شهرستان مهریز که به امضای طرفین رسید از بیش از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان برتر علمی ، فرهنگی و هنری , ورزشی وعوامل اجرایی که در کسب مقامها نقش بسزایی داشته اندبا اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.



.



















































  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا