به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد آیین آغاز مشارکت خیری برای تکمیل دبستان 12 کلاسه شادروان احمد شیشه بری صبح امروز در مجموعه مسکن مهر واقع در بلوار مدرس یزد برگزارشد .

مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد گفت: این دبستان با زیربنای 1800 متر مربع دردوطبقه تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن به افزون بریک میلیارد تومان اعتبار نیاز است که آقای رضا شیشه بری به یاد پدرمرحومش مرحوم احمد شیشه بری این هزینه را تقبل نموده است

"احمد شیرزاد " مشارکت خیرین مدرسه ساز دراحداث وتکمیل فضاهای آموزشی وپرورشی را ستود وافزود : افزون بر یک سوم مدارس استان یزد توسط خیرین احداث شده است

"شیرزاد" پیگیری خیرین ، حضور مستمر و ارتباط با مدارس را ازویژگی های خیرین یزد دانست و افزود : خیرین مدرسه ساز استان پس از افتتاح مدرسه نیز با مسئولا مدرسه همراهی می کنند .

مهندس رضا شیشه بری نیز دراین مراسم گفت امیدوارم با همت و همراهی مسئولان این مدرسه در مهر امسال به بهره برداری برسد و با کادری مجرب شروع به کار کند .

گفتنی است در این مراسم "محمدی" مدیر کل نوسازی، " رادمنش" رئیس هیات مدیره،" خواجه رضایی" مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز ،" ارجمندی" مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو، " عسکر زاده" بخشدار مرکزی و خانواده خیر مدرسه ساز حضور داشتند.

 

 

 













 

 
     

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا