مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد  گفت: کلاس های احکام و اخلاق ویزه پرسنل جمعیت هلال احمر در طول سال برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حجت الاسلام اخوان سیگاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: کلاس های احکام و اخلاق ویزه پرسنل جمعیت هلال احمر در طول سال در روز های پنجشنبه همراه با مراسم زیارت عاشورا  برگزار می شود.

مسئول نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: هدف از برگزاری چنین کلاسهای آموزشی در طول سال آشنایی هر چه بیشتر پرسنل با احکام اسلامی و آموزه های دینی است.

اخوان سیگاری بیان داشت: در کلاس های احکام تلاش بر این است که آموزش قرآن و احکام به پرسنل به روش‌های جذاب انجام گیرد تا میل و رغبت شرکت پرسنل نسبت به فراگیری بیشتر شود.

وی اضافه کرد: آموزش احکام اسلامی بر هر مسلمانی لازم است چراکه دینداری صحیح، به یادگیری احکام و مسائل آن وابسته است و بدون دانستن دستورهای الهی، انسان، تکلیف خود را نخواهد دانست و شخص جاهل هم راه به جایی نمی‌برد، بنابراین یکی از مهم‌ترین وظایف هر مسلمان یادسپاری احکام دین است که برای همه لازم و ضروری است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا