به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان مناطق شمالی شهر، مسافران یزد، اشکذر، شاهدیه و حتی شهرهای اردکان و میبد، پایانه مسافربری دروازه قرآن با حضور برخی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد پایانه مسافربری دروازه قرآن با مساحت نه هزار و 850 مترمربع و چهار لاین اتوبوس شهری به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان مناطق شمالی یزد به خصوص مسافران یزد، اشکذر و شاهدیه، حتی شهرهای اردکان و میبد مورد بهره برداری قرار گرفت.

سرویس دهی در این پایانه مسافربری، هر روز از ساعت 6:20 دقیقه آغاز می شود و تا ساعت 21 ادامه خواهد داشت.

پایانه های شهدای محراب و دولت آباد و مراکز آموزشی از قبیل دانشگاه یزد و دانشگاه آزاد اسلامی از جمله مسیرهایی است که به صورت یک سرویس و بدون توقف از این پایانه ارائه خدمات می شود.

لازم به ذکر اینکه کرایه همه مسیرهای داخل شهری از این پایانه سه هزار و 450 ریال بوده به طوریکه در مسیر دانشگاههای آزاد و یزد هر 27 دقیقه یک سرویس، مسیر امیرآباد هر 20 دقیقه یک سرویس، مسیر میدان و تقاطع امام علی(ع) هر یک ساعت یک سرویس که تا اول مهر با افزایش به دو دستگاه اتوبوس، سرویس دهی به نیم ساعت کاهش می یابد و مسیر شهدای محراب هر 26 دقیقه یک سرویس تردد می کند.

در حال حاضر خط زارچ، رضوان شهر، نصرت آباد، شاهدیه و شهرک حضرت ابوالفضل(ع) از این پایانه سرویس دهی می شود.

علاوه بر سرویس دهی اتوبوسهای شهری، سرویس دهی ناوگان تاکسیرانی و مینی بوسرانی برون شهری نیز در این پایانه به انجام می رسد.

سرپناه، نمازخانه، سالن انتظار، کیوسک کنترل و مواد غذایی، برج نور، انشعاب آب و برق و تلفن و سرویس های بهداشتی نیز از جمله امکانات این پایانه می باشد.

گفتنی است این پایانه با حضور رئیس و برخی اعضای شورای اسلامی شهر یزد، شهردار و تنی چند از مدیران شهرداری در روز پنجم مرداد ماه به بهره برداری رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا