اعضای شورای اسلامی شهر یزد موفقیت دانش آموزان یزدی را به همه معلمان ودانش آموزان تبریک گفتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد با حضور دراداره کل آموزش و پرورش،  موفقیت دانش آموزان یزدی در کسب 5 رتبه کنکور سراسری را به همه دانش آموزان ، فرهنگیان ودست اندرکاران تعلیم و تربیت استان تبریک گفتند.

دراین دیدار که مدیر کل آموزش و پرورش استان ، معاونین اداره کل وروسای نواحی یک ودو یزد نیز حضور داشتند هریک از اعضای شورای اسلامی شهر یزد با تجلیل از موفقیت دانش آموزان ، این برتری  را به همه دانش آموزان ، فرهنگیان و شهروندان یزدی به ویژه خانواده دانش اموزان تبریک گفتند.

درادامه رئیس شورای اسلامی شهر یزد درسخنانی   با اشاره به اهمیت علم ودانش دراسلام آمادگی این شورا را برای مشارکت در فراهم آوردن زمینه موفقیت آینده سازان ایران اسلامی درزمین های مختلف علمی وتربیتی اعلام داشت و اظهار امیدواری کرد دانش آموزان استان در همه عرصه های علمی ، تربیتی ، فرهنگی موفق باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با برشمردن عوامل موفقیت دانش آموزان استان ازدینداری ، فرهنگ کار و تلاش و فرهنگ همدلی به عنوان سه عامل موفقیت دانش آموزان استان یاد کرد.

"احمد شیرزاد" افزود:  این حرکت شورای اسلامی شهر یزد نمود عینی همدلی و همراهی مسئولان با آموزش و پرورش خواند و از همراهی های شورای اسلامی شهر یزد با دستگاه تعلیم وتربیت برای رفع مشکلات مدارس قدردانی کرد.

شیرزاد : با یادآوری پیشتازی وکسب رتبه های برتر مسابقات قرآن ومعارف اسلامی توسط دانش آموزان یزدی درمسابقات کشوری که در این هفته دراستان فارس برگزارشد اظهار داشت :دانش آموزان استان هم در زمینه آموزشی و هم درزمینه تربیتی پیشتاز و موفق هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
     









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا