در جلسه ای که به منظور هماهنگی جهت اجرای برنامه های مشترک شهرداری یزد و صداو سیمای مرکز در محل دفتر شهردار تشکیل شد، بر بیان موضوع¬های فرهنگی و برانگیختن حس یزدی بودن در این برنامه ها تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد در جلسه ای که بین شهردار و مدیرکل صداو سیمای مرکز یزد برگزار شد، هماهنگی های لازم درخصوص همکاری­های مشترک رسانه­ای شهرداری و صداوسیما به عمل آمد.

محمدرضا عظیمی زاده در این جلسه بر برانگیختن حس افتخار به یزدی بودن در مخاطبین تأکید نمود و خاطرنشان کرد در برنامه های مشترکی که از سوی صداوسیما و شهرداری ساخته و پخش می­شود موضوع های فرهنگی و افتخار به یزدی بودن در اولویت قرار گیرد.

شهردار یزد همچنین گفت: سراغ برنامه هایی برویم که نگاه مردم را به زندگی تغییر دهد

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد هم در این دیدار که در محل دفتر شهردار تشکیل شده بود اظهار داشت: صداو سیما در همه موضوع­ها از جمله موارد شهری به وظایف ذاتی خود عمل می کند اما مشارکت شهرداری کمک بزرگی در انجام این کار خواهد بود.

در این جلسه همچنین برنامه های مشارکتی سال گذشته شهرداری و صداوسیما مورد ارزیابی قرار گرفت و پیشنهاداتی در خصوص هرچه مؤثرتر بودن برنامه های امسال ارائه شد.

علاوه بر این در جلسه مذکور بر همکاری­های مشترک شهرداری و صداوسیما در زمینه استفاده از تصاویر مرکز کنترل ترافیک شهرداری که مراحل پایانی اجرایی خود را طی کرده است نیز بحث و تبادل نظر شد.

قابل ذکر اینکه معاونان خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شهرداری ، معاونان صداو سیما و عباس گلرسان مجری برنامه های مرکز یزد، نماینده شرکت پیام تجاری و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد در این جلسه حضور داشتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا