یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :خواهر شوهری که به دلیل ناکامی در ازدواج به روابط عاشقانه برادر و همسرش حسادت می کرد با بارگذاری شماره تماس همسر برادرش در سایتهای همسریابی برای عروس خانه دردسر آفرید.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سسرهنگ یزدان نیکنام در تشریح این خبر اظهار کرد: چندی پیش زن جوانی با در دست داشتن شکواییه ای از دادسرای رسیدگی به جرایم اینترنتی به این پلیس مراجعه و بیان کرد فرد ناشناسی شماره تماس او را در یک سایت همسریابی قرار داده است و روزانه ده ها نفر برای ازدواج با او تماس می گیرند.


وی افزود: به دنبال این شکایت تلاش های کارآگاهان پلیس فتا برای شناسایی عامل بارگذاری شماره تلفن در سایت همسریابی آغاز شد و ماموران با استفاده از آخرین تکنیک شیوه های کشف نوین جرم به اطلاعاتی دست یافتند که نشان از حضور یک زن در ماجرا را می داد.

رئیس پلیس فتا البرز خاطر نشان کرد: کارشناسان مجرب این پلیس با رد یابی و انجام تحقیقات شبانه روزی متهم را شناسایی و دستگیر و به این پلیس منتقل کردند.

 این مقام انتظامی  ادامه داد:متهم پس از دستگیری و انتقال به پلیس فتا ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد ولی پس از روبه رو شدن با شاکی پرونده، به ناچار لب به اعتراف گشوده و از یک حسادت کودکانه پرده برداشت و گفت : چند سال پیش از همسرم جدا شده و پس از جدایی در خانه پدرم زندگی می کردم، در این میان همیشه به زندگی عاشقانه برادرم با عروسمان حسادت می کردم تا اینکه یک روز مشخصات او را به همراه شماره تماسش در یکی از سایتهای همسر یابی ثبت کردم تا با این کار برادرم را مجبور به جدایی از همسرش کنم وبه خیال خودم به این زندگی رومانتیک خاتمه دهم.

رئیس پلیس فتا استان البرز در خاتمه بیان داشت: بر اساس قانون جرائم رایانه ای هر كس از طریق سامانه های رایانه ای و فضای مجازی موجبات هتك حیثیت شهروندان را فراهم کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محكوم خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا