استاندار یزد درجلسه هیات امنای کانون کار آفرینی استان گفت: نگاه جامعه باید نگاهی خلاقانه، همراه با نوآوری و کارآفرین باشد.

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "صبح پنج شنبه 8 امرداد ماه جلسه هیات امنای کانون کارآفرینی استان با حضور استاندار یزد و افراد عضو این هیات امنا در سالن مرحوم حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این جلسه ضمن تبریک هفته مهارت و کار آفرینی اظهارداشت: کانون کارآفرینی استان باید با اجرای برنامه ها و طرحهای مختلف در جهت شناسایی کار آفرینان برتر استان، بهبود کیفیت کار، کارآفرینی و پاسخ به نیازهای نسل امروز و فردا گام های مثبتی بردارد.
" سید محمد میرمحمدی" ادامه داد: اگر نگاه خلاقانه و کارآفرین در جامعه نهادینه شود در آینده مشکلی در جامعه در حوزه اشتغال وجود نخواهد داشت.
وی افزود: استانداری یزد به سهم خود از توسعه کارآفرینی و فضای کسب و کار جدید و کارآفرینی های همراه با نوع آوری حمایت می کند و باید در سطح استان اقداماتی صورت گیرد که ظاهری نباشد و خروجی و دستاوردهای خوبی برای اشتغال استان داشته باشد.
رئیس هیات امنای کانون کارآفرینی استان، این کانون را حلقۀ مفقوده ای بین صاحبان فکر و ایده و صاحبان سرمایه و منابع مالی دانست و گفت: کانون کارآفرینی استان باید به خوبی بین صاحبان ایده های برتر و خلاقانه و صاحبان صنعت ارتباط برقرار نموده و بسترهای لازم کسب و کار خلاقانه را فراهم کند.
در ابتدای این جلسه" محمد حسین ریاحی" مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به بیان فعالیتهای سه سال گذشته کانون کارآفرینی استان پرداخت و گفت: هدف از تاسیس این کانون، افزایش توان مدیریتی استان در راستای کمک به شناسایی موانع توسعه کارآفرینی جهت دست یابی به راهکارهای رفع این موانع و هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در راستای توسعه استان می باشد.
در ادامه این جلسه از استاندار یزد به علت نگاه ویژه ایشان به توسعه کارآفرینی در استان و حمایت از کسب و کارهای خلاقانه با اهدای لوح تقدیر از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل شد.
گفتنی است در پایان جلسه با رای اکثریت افراد، "محمد شهوازیان" به عنوان رییس و" هادی هزارخانی" به عنوان دبیر جدید این کانون انتخاب شدند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا