ذبیح الله پورشیب می‌گوید در این حادثه تنها از ناحیه کمر و گردن دچار کوفتگی شده است و احتمالا تا 10 روز توان حضور در تمرینات تیم ‌ملی را نخواهد داشت.

ذبیح الله پورشیب، ملی‌پوش کاراته ایران در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه تصادف اتومبیلش در مسیر بازگشتش از اردوی کرمانشاه، اظها‌ر کرد: عصر دیروز (چهارشنبه) من، حسین سمندر و حسین بیگی با ماشین شخصی در مسیر همدان به سمت تهران بودیم که یک دستگاه وانت پیکان منحرف شد و به ماشین ما برخورد کرد. ماشین ما از جاده خارج شد و واژگون گردید، خو‌شبختا‌نه همگی سالم هستیم و متاسفانه تنها سرنشین وانت پیکان جان خود را از دست داد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: در چند اردوی اخیر همیشه با ماشین شخصی به اردو رفتیم و فدراسیون هیچ تمهیدی برای اعزام ما به اردو نداشت. آنها فقط محل برگزاری اردو را اعلام می‌کنند و می گویند که خودتان بیایید!

ملی‌پوش کاراته ایران در پایان با اظهار تاسف از کم توجهی مسئولان، اظها‌ر کرد: من برای مسئولان تیم ‌ملی و فدراسیون متاسفم که بایستی برای ما ملی‌پوشان و یا هموطنانمان سانحه‌ای پیش آید تا اندکی به فکر بیفتند تا برای اعزام ما به اردوهای مختلف امکانات حمل و نقل در نظر بگیرند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا