نامه قائم مقام مدیرعامل گروه پیشگامان کویر به رئیس شورای رقابت:


اقدام شورای رقابت، انقلابی بود


یزدفردا :محمد رضا رضائی نژاد؛ قائم مقام مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه پیشگامان کویر در نامه ای خطاب به دکتر پژویان رئیس شورای رقابت از اقدام منحصر به فرد این شورا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان کویر در این نامه آمده است: بعد از گذشت ماه ها از انجام مزایده فروش سهام 50 درصد به اضافه یک سهم شرکت مخابرات ایران و رخدادهای پس از آن این گروه خاطره تلخی را در پرونده فعالیت های خود ثبت کرد اما به ناگاه تصمیم خردمندانه شورای رقابت اندکی از تلخ کامی این حضور را کاست .

اعلام انقلابی غیر رقباتی بودن این مزایده بی شک نشان از استواری شما بر عقایدتان است ، هرچند تصمیم شورا منجر به ابطال این مزایده نشد ولی یک قدم به رقابتی شدن دیگر فعالیت های اقتصادی کلان ایران نزدیک تر شدیم ، با این حال اين گروه دلایل اعلام عدم ابطال این مزایده را درک می کند و مطمئن هستیم تاریخ در خصوص نقش شورای رقابت به دلیل اهتمام ویژه و تلاش مستمر با هدف حل و فصل و از همه مهم تر قضاوت آگاهانه و هوشمندانه در جهت اعلام غیر رقابتی بودن مزایده برداشت صحیحی خواهد داشت .

گروه پیشگامان کویر یک گروه تعاونی و متخصص و با سرمایه هزاران نفر از مردم این سرزمین اداره می شود . جوانان متخصص و گمنامی در بخش های مختلف آن با استفاده از نبوغ ایرانی خود در تلاشند تا چرخ های صنعت فناوری اطلاعات را با سرعت به سمت رسیدن به قله های اقتدار به حرکت درآورند . اهداف بزرگی در این مجموعه اقتصادی ، پویا و جوان ترسیم شده است تا انشاا... رقیب آتی بزرگان عرصه فناوری اطلاعات و مخابرات در منطقه و قاره آسیا لقب بگیرد .

بی شک طبق تعهدات مرسوم ، مدیران این مجموعه باید پاسدار حقوق سرمایه گذاران آن باشند و متأسفانه حضور در مزایده مخابرات برای این گروه ضررهای فراوانی را به همراه داشت که امیدواریم این مسئله با حضور مقتدرانه حضرتعالی در این پرونده حل و فصل و به نتیجه مطلوب طرفین منجر شود .

در بخش پایانی این نامه آمده است: بار دیگر از تلاش شورای رقابت خصوصاً حضرتعالی در جهت نهادینه شدن رقابت سالم و پایدار در عرصه تعاملات اقتصادی ایران عزیز سپاسگزاریم و امیدواریم این تلاش به نتایج ارزنده برای این سرزمین منجر شود .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا