فروش اينترنتی کارت شارژ سيم کارت اعتباری همراه اول


یزدفردا "

این قسمت برای خرید شارژ بصورت تکی و جهت استفاده مشترک راه اندازی شده و پاسخگوی افرادی که از سایت خرید و اقدام به توزیع آن می نمایند نمی باشد.
به سرویس کارت شارژ، خدمتی نو از شرکت ارتباطات سیار، خوش آمدید.
*** قابل توجه کلیه مشترکینی که اقدام به خرید کارت شارژ می نمایند ***
از این پس، کلیه مبالغ ۲۰۰۰۰ ، ۵۰۰۰۰ ، ۱۰۰۰۰۰ ، و ۲۰۰۰۰۰ ریالی به صورت شارژ مستقیم بر روی سیم کارت اعتباری مشترک اعمال خواهد شد.
پس از اتمام مراحل خرید و همزمان با کسر مبلغ شارژ از حساب، تلفن همراه شما به صورت مستقیم شارژ خواهد شد و هیچگونه رمزی نمایش داده نمی شود. لذا شماره تلفن همراه اعتباری را به صورت صحیح وارد نمایید زیرا مبلغ مورد نظر ، بر روی شماره تلفنی که در ابتدای خرید وارد نموده اید شارژ می گردد. لطفاً به نکات ذيل توجه فرماييد:
- از زدن دکمه بازگشت (Back) در مرورگر اينترنتي اجتناب گردد.
- بعد از ورود اطلاعات و زدن دکمه ثبت، وارد سايت بانک مربوطه شده و پرداخت الکترونيکي از طريق فرم واريز وجه انجام خواهد شد. در ادامه بعد از پرداخت مجدداً وارد سايت شرکت ارتباطات سيار شده تا شماره رمز شارژ نمايش داده شود.
- چنانچه تا قبل از نهايي شدن پرداخت در بانک، هرگونه خطايي در ورود اطلاعات صورت گيرد، مي بايست مرورگر بسته شود و عمليات ثبت نام مجددا انجام گيرد و از زدن دکمه بازگشت (Back) اجتناب گردد.
- در صورت بروز هر گونه پرسش و يا اشکال شماره تماس 09990 و پست الکترونيکي charge@mci.ir پاسخگو مي باشد.
- در صورت هرگونه اشتباه در اطلاعات وارد شده، مسئوليت آن متوجه متقاضي مي باشد.
- مشترک مي بايست پس از دريافت شماره رمز در اسرع وقت نسبت به شارژ سيم کارت خود اقدام نمايد تا از سو استفاده احتمالي اجتناب گردد. بدیهی است پس از خرید، مسوولیت نگهداری از شماره رمز شارژ به عهده خریدار خواهد بود.
جهت خرید بیش از یک کارت شارژ، می بایست ابتدا اولین خرید را انجام داده و بعد از تکمیل آن، خریدهای بعدی از ابتدا آغاز گردد و از خرید کارت شارژ به صورت هم زمان جدآً خودداری شود. در غیر اینصورت مشکلات پیش آمده بر عهده خریدار می باشد. !!!در صورتیکه پس از خرید شارژ اینترنتی، شماره سریال و شماره رمز شارژ مشاهده نشد، خریدار می تواند در قسمت پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات اقدام نماید.

توجه: کارت شارژ خریداری شده فقط برای شماره تلفن همراهی که ثبت می شود، مجاز می باشد.

راهنمای شارژ مستقیم اينترنتی سيم کارت اعتباری تلفن همراه (Top Up)
سرویس شارژ مستقیم اینترنتی سیم کارت اعتباری تلفن همراه (Top Up ) برای خدمت رسانی بهتر به مشترکین گرامی راه اندازی شده است. با استفاده از این سرویس شما می توانید سیم کارت اعتباری خود را صرفاً از طریق اینترنت به صورت مستقیم شارژ نمائید و از انجام فعالیتهای اضافه، معاف شوید.
لازم به ذکر است پس از اتمام مراحل خرید هیچگونه رمزی نشان داده نمی شود و مبلغ مورد نظر ، به صورت مستقیم بر روی سیم کارتی که شماره آن را در ابتدای خرید وارد نموده اید شارژ خواهد شد.
برای اینکه در انجام مراحل مختلف این فرآیند دچار مشکل نشوید لازم است به دستور العمل زیر توجه نموده و در هنگام ورود اطلاعات نیز دقت لازم را مبذول نماييد. امید است با ارائه اینگونه خدمات بتوانیم در جهت جلب نظر شما گام برداریم.
جهت ارتباط با پشتيبان برنامه نيز مي‌توانيد با شماره 09990 تماس بگیرید.
توضيحات عمومي
1- براي استفاده از اين سرويس، شما مي بايست داراي کارت بانکی با امکان پرداخت الکترونيکي باشيد.
2- کليه مراحل اين فرآیند به صورت الکترونيکي انجام پذيرفته و در پايان رسيد بانکي (جهت پیگیری خرید شما در بانک) به شما ارايه مي گردد و مبلغ شارژ به طور مستقیم بر روی سیم کارت شما اعمال می گردد.
تذکر: براي پيگيري های احتمالی، حتماً رسيد بانکي را نزد خود نگاه داريد.
3- لازم است کليه اطلاعات به طور صحيح و با رعايت صداقت تکميل شود. در صورت عدم رعايت اين مورد کليه عواقب موضوع بر عهده متقاضي مي باشد.
4- دقت نمائید که شماره تلفن همراه اعتباری را به طور صحیح وارد نمائید چون شماره مذکور به طور مستقیم شارژ می شود.
هزينه شارژ
برای شارژ مستقیم سیم کارت اعتباری می توانید از کلیه مبالغ 20000، 50000، 100000، و 200000 ریالی استفاده کنید.
مراحل ثبت نام
1. پس از ورود به پرتال و مراجعه به قسمت شارژ مستقیم سیم کارت اعتباری، صفحه توضيحات براي شما گشوده مي شود. در اين صفحه موارد لازم براي ثبت نام تذکر داده شده است. متقاضي پس از تاييد موارد مذکور مي تواند وارد قسمت شارژ سیم کارت شود.
2. پس از ورود، موارد ذیل را می بایست کامل کنید:
- شماره تلفن همراه: شامل 11 رقم مي باشد (7 رقم شماره تلفن همراه + 3 رقم كد) كه به طور كامل و بدون درج فاصله و خط تیره و یا عدد صفر در ابتدای پیش شماره آن نوشته مي‌شود (مثال صحيح: 9193456789).
- مبلغ شارژ: جهت انتخاب میزان شارژ مورد نظر می باشد.
-انتخاب بانک: بانکي که متقاضی مي خواهد پرداخت وجه را از طريق آن انجام دهد.
3. پس از تکميل فرم مي بايست دکمه ثبت را زده تا وارد صفحه تاييد اطلاعات شويد. در اينجا اگر اطلاعات شما صحيح بود، دکمه پرداخت را زده و به صفحه واريز وجه در سايت بانکي که انتخاب کرده ايد، وارد مي شويد.
4. در سايت بانک مراحل پرداخت را انجام داده و در صورت عدم بروز مشکل به طور خودکار وارد پرتال شرکت ارتباط سيار مي شويد
5. در اين مرحله رسيد بانکي به شما ارايه مي شود و سیم کارت شما به میزان مورد نظر شارژ می شود.

راهنمای شارژ کارت اينترنتی سيم کارت اعتباری تلفن همراه
سرویس شارژ کارت اینترنتی سیم کارت تلفن همراه برای خدمت رسانی بهتر به مشترکین گرامی راه اندازی شده است. با استفاده از این سرویس شما می توانید کلیه مراحل شارژ سیم کارت اعتباری را صرفاً از طریق اینترنت انجام داده و از انجام فعالیتهای اضافه، معاف شوید. برای اینکه در انجام مراحل مختلف این فرآیند دچار مشکل نشوید لازم است به دستور العمل زیر توجه نموده و در هنگام ورود اطلاعات نیز دقت لازم را مبذول نماييد. امید است با ارائه اینگونه خدمات بتوانیم در جهت جلب نظر شما گام برداریم.
جهت ارتباط با پشتيبان برنامه نيز مي‌توانيد با شماره 09990 تماس گرفته و يا از پست الكترونيكي: charge@mci.ir استفاده نماييد.
توضيحات عمومي
1. براي استفاده از اين سرويس، شما مي بايست داراي حساب بانکی با امکان پرداخت الکترونيکي در يکي از بانکهاي اقتصاد نوين، سامان، پارسيان و ملت باشيد.
2. کليه مراحل اين فرآیند به صورت الکترونيکي انجام پذيرفته و در پايان رسيد بانکي (جهت پیگیری خرید شما در بانک) و شماره رمز شارژ (شماره رمز شارژ جهت شارژ) به شما ارايه مي گردد.
تذکر: براي پيگيري های احتمالی، حتماً شماره رمز شارژ و رسيد بانکي را نزد خود نگاه داريد.
3. لازم است کليه اطلاعات به طور صحيح و با رعايت صداقت تکميل شود. در صورت عدم رعايت اين مورد کليه عواقب موضوع بر عهده متقاضي مي باشد.
هزينه شارژ
برای شارژ سیم کارت اعتباری از مبالغ 20000 ریالی، 50000 ریالی، 100000 ریالی و 200000 ریالی می توانید استفاده کنید.
مراحل ثبت نام
1. پس از ورود به پرتال و مراجعه به قسمت شارژ کارت سیم کارت اعتباری، صفحه توضيحات براي شما گشوده مي شود. در اين صفحه موارد لازم براي ثبت نام تذکر داده شده است. متقاضي پس از تاييد موارد مذکور مي تواند وارد قسمت شارژ سیم کارت شود.
2. پس از ورود موارد ذیل را می بایست کامل کنید:
- شماره تلفن همراه: شامل 11 رقم مي باشد (7 رقم شماره تلفن همراه + 3 رقم كد) كه به طور كامل و بدون درج فاصله و خط تیره و یا عدد صفر در ابتدای پیش شماره آن نوشته مي‌شود (مثال صحيح: 9193456789).
- مبلغ شارژ: جهت انتخاب میزان شارژ مورد نظر می باشد.
- انتخاب بانک: بانکي که متقاضی مي خواهد پرداخت وجه را از طريق آن انجام دهد.
3. پس از تکميل فرم مي بايست دکمه ثبت را زده تا وارد صفحه تاييد اطلاعات شويد. در اينجا اگر اطلاعات شما صحيح بود، دکمه پرداخت را زده و به صفحه واريز وجه در سايت بانکي که انتخاب کرده ايد، وارد مي شويد.
4. در سايت بانک مراحل پرداخت را انجام داده و در صورت عدم بروز مشکل به طور خودکار وارد پرتال شرکت ارتباط سيار مي شويد.
5. در اين مرحله رسيد بانکي و شماره رمز شارژ به شما ارايه مي شود.
توجه به نکات ذيل الزامي مي باشد
- پیشنهاد می شود از مرورگر اینترنت اکسپلورر IE استفاده نمایید.
- در صورت بروز هرگونه مشکل بايد مراحل ثبت نام را از ابتدا آغاز کنيد.
- از بازکردن چند صفحه مرورگر به طور همزمان خودداري فرماييد.
- از استفاده از دکمه بازگشت در صفحه مرورگر، جداً اجتناب نماييد (برای بازگشت از دکمه های پايين صفحه استفاده نماييد).
- در صورت تمایل به شارژ بیش از یک سیم کارت می بایست کلیه مراحل را از ابتدا برای هر سیم کارت انجام دهید.


یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا