مدیرعامل پیشگامان: از فیلم های ترویج دهنده فرهنگ تعاون حمایت می کنیم

مدیرعامل گروه پیشگامان در دیدار با کارگردان، تهیه کننده و سایر عوامل تولید فیلم فیتیله و ماه پیشونی بر پشتیبانی این گروه از فیلم هایی با مضامین همکاری و تعاون تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان، در دیدار محمدرضا رضایی نژاد و دیگر مدیران ارشد گروه با عوامل ساخت فیلم سینمایی فیتیله و ماه پیشونی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در مقوله فعالیت های گروهی در ایران گفت: متاسفانه به تعاون، همکاری و فعالیت های گروهی آنچنان که باید در ایران اهمیت داده نشده است و باید گفت کم کاری در این خصوص صورت گرفته است.

رضایی نژاد ضمن تشریح روند شکل گیری گروه پیشگامان بر مبنای تعاونی گفت: در آموزه های دینی ما بر تعاون و همیاری تاکید فراوان شده است اما در عمل و فرهنگ جامعه آنچنان که باید به صورت جدی به این مقوله پرداخته نشده است.

وی افزود: گروه تعاونی پیشگامان بر این اساس از همکاری و حمایت لازم از پروژه های فیلم سازی که فرهنگ تعاون و همکاری را ترویج کنند حمایت می کند.

در این دیدار که یوسفی نایب رئیس هیئت مدیره ، حاتمی نسب مدیر روابط عمومی گروه پیشگامان نیز حضور داشتند، سید احمد نجفی تهییه کننده این فیلم کودک گزارشی از روند ساخت آن ارائه کرد.

سید احمد نجفی با بیان اینکه با ساخت این فیلم تحول جدی در سینمای کودک ایران رقم خواهد خورد، گفت: فیلم نامه، عوامل ساخت، لوکیشن ها و برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم نقش بسزایی در افزایش کیفیت سینمای کودک در ایران داشته باشیم.

تهیه کننده این فیلم ژانر کودک تاکید کرد: قطعا این فیلم برای جشنواره کودک و نوجوان اصفهان آماده می شود و امیدوارم رضایت بینندگان را جلب کند.

همچنین در این دیدار آرش معیریان کارگردان این فیلم با ارائه گزارشی از عوامل ساخت گفت: در این فیلم محمد مسلمی، علی فروتن، حمید گلی (گروه فیتیله)، احمد نجفی، چنگیز جلیلوند، سیروس گرجستانی، نیوشا ضیغمی، اصغر سمسارزاده، گیتی ساعتچی، احمد ایراندوست و... والا شهیری و رایا رحیمی (هنرمندان کودک) به ایفای نقش میپردازند.

وی که همزمان تدوین این اثر را نیز بر عهده دارد گفت: سعید ذهنی هم ساخت موسیقی فیلم را آغاز کرده است.

معیریان با اشاره به ساخت قسمت هایی از این فیلم در یزد تاکید کرد: از پتانسیل بصری این استان در دیگر آثار سینمایی کشور نیز بهره برداری خواهد شد.

فیتیله و ماه پیشونی داستان تعدادی کودک است که متوجه می شوند ماه پیشونی در کتاب های درسی گم شده است و قصه بدون ماه پیشونی از بین رفته است. بچه ها باور دارند که فیتیله ای ها می توانند ماه پیشونی را پیدا کنند و در یک سفر خیالی فیتیله ای ها به جستجوی ماه پیشونی می روند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا