با حضور وزیر ارتباطات در افتتاحیه نمایشگاه تله کام 2011؛

افتتاح غرفه گروه پیشگامان در تله کام 2011

غرفه گروه پیشگامان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ایران تله کام 2011 با حضور رضا تقی‌پور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان، این گروه در حالی فعالیت خود را در نمایشگاهی که اولین دوره آن در سال 1379 برگزار شده است، آغاز کرد. گروه پیشگامان که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های شرکت کننده در این نمایشگاه به همراه شرکت ارتباطات زیرساخت در غرفه اختصاصی این شرکت با هدف معرفی خدمات و ارائه سرویس به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

این غرفه در روز نخست میزبان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس نورحسینی معاون پژوهشی مرکز تحقیقات شرکت ارتباطات زیرساخت و مهندس شاورانی رییس انجمن ورزش‌های الکترونیک و رایانه ای جمهوری اسلامی ایران بود.

دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني (ايران تلكام 2011) در روزهاي 24 تا 27 آبان‌ماه جاري در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود.

در غرفه گروه پیشگامان که در سالن ده این نمایشگاه برپا شده است محصولات مختلف مخابراتی گروه از جمله اینترنت پرسرعت و همچنین خدمت تلفن بین الملل ارائه شده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا