مدیرعامل شرکت پیشگامان امن افزار خبرداد:سرورهای مجازی پیشگامان امن افزار دوساله شدند


یزدفردا :با گذشت دو سال از فعالیت سرورهای مجازی شرکت پیشگامان امن افزار ، فعالیت این سرورها وارد فاز جدیدی شد.

 مدیرعامل شرکت پیشگامان امن افزار گفت: پایان آبان ماه یکسالگی فعالیت سرورهای جدید شرکت پیشگامان امن افزار است و خوشبختانه با گذشت این مدت تحولات جدیدی در بخش سرورمجازی در این شرکت صورت گرفته است.


محمد علی عاقلی گفت: در این مدت این سرورها سایت ها و شرکت های بسیار زیادی را تحت پوشش خود گرفته اند که بحمدلله تمامی مشتریان از عملکرد و پشتیبانی این سرورها رضایت کامل داشته اند.


وی افزود: نکته حائز اهمیت در این مدت این است که بر خلاف برخی سرویس های دیگر، سرورهای مجازی این شرکت در مدت این دو سال گذشته به هیچ وجه خاموش نشده اند و پشتیبانی فوق العاده موثری از این سرورهای صورت گرفته است.


مدیرعامل شرکت پیشگامان امن افزار تاکید کرد: هسته امنیتی این سرورها گزارش های بیشماری را از تلاش برای نفوذ در این سرورها گزارش کرده است که بحمدالله با تمهیدات در نظر گرفته شده و همچنین سیستم های امینتی ایجاد شده هیچ حمله ای به این سرورها موفق نبوده و حتی یک لحظه هم سرویس دهی ان مختل یا قطع نشده است.


وی افزود: با توجه به افزایش سریع حجم اطلاعات دیجیتال سازمانها و ادارات و اهمیت خدمات الکترونیکی که توسط آنها ارائه میشود و همچنین افزایش نگرانی از دسترسی غیرمجاز هکرها یا نرم افزارهای مخرب مثل ویروسها، کرمها، تروجانها و ... و در نتیجه تغییر یا نابودی اطلاعات، مدیران شبکه ها را بر آن داشته تا با راهکارهایی مطمئن، بجای صرف هزینه های گزاف جهت خرید سخت افزارهای گران قیمت ذخیره سازی اطلاعات، سخت افزارها و نرم افزارهای امنیتی جهت محافظت از این اطلاعات و همچنین صرف زمان زیاد برای پشتیبانی و تهیه نسخه های پشتیبان مداوم از اطلاعات ذخیره شده، انجام این امور را با هزینه ای بسیار کمتر و کیفیت، اطمینان و اعتماد بیشتر به سرویس دهی و امنیت اطلاعات خود مجازی سازی و استفاده از سرویس¬های متمرکز آورده اند..


به گفته عاقلی بر همین اساس شرکت پیشگامان امن افزار طرح پیشنهادی خود را بر اساس مشارکت و توافق طرفین در ارتقا سخت افزاری سرورها و راه اندازی ماشین های مجازی راه اندازی کرده است که بر اساس آن فواید مهمی از جمله صرفه جویی در هزینه­ های متعارف سرور­ها مانند برق، صرفه جویی در هزینه های خریداری، نگهداری و به روز رسانی، قابلیت يكپارچگي و حفاظت اطلاعات با پشتیبان گیری های مختلف، مدیریت سخت افزاری و نرم افزاری آسان ، سریع و یکپارچه، عملياتي بودن، استفاده مؤثر از منابع همچون افزایش و یا کاهش آن در صورت نیاز و یا عدم نیاز بدون قطع کردن سیستم، راه اندازی بسیار ساده سیستم­های کلاسترینگ و Full Uptime و صرفه جویی در زمان برای راه اندازی سروری جدید اشاره کرد.


مدیرعامل شرکت پیشگامان امن افزار به قابلیت های سیستمهای مدیریتی یک ماشین مجازی اشاره کرد وگفت: در این روش امکان دسترسی از طریق شبکه اینترنت و اینترانت، تامین پهنای باند مورد نیاز به شکل اختصاصی یا مشترک، برقراری ارتباط امن VPN بین سرور مرکزی مشترک و اطلاعات موجود در VPS با استفاده از فایروال­های مجازی یا حقیقی، قابلیت دسترسی بالا (100 درصد در سال)، حفاظت سخت افزاری و نرم افزاری از اطلاعات بواسطه چندین لایه امنیتی (فایروال، آنتی ویروس)، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ماشین مجازی به آسانی و قابلیت نصب انواع سیستم­های عامل وجود دارد.


به گفته عاقلی در حال حاضر این شرکت خدمات سرورهای مجازی خود را در سطوح مختلف پلاتینیوم، طلایی، نقره ای و ... به بیش از چهل شرکت خصوصی و دولتی در سطح کشور ارائه میکند. اطلاعات بیستر در آدرس www.amnafzar.net وجود دارد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا