بین نمازهای جمعه و عصر این هفته طبس، از دکتر "زهرا علیزاده ثانی" پزشک مخترع طبسی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به‌عمل آمد و همچنین نمازگزارن طبسی پس از اقامه نماز جمعه برای محکوم کردن هتک حرمت مرقد مطهر حجربن عدی راهپیمایی کردند.

طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا: بین نمازهای جمعه و عصر این هفته طبس، از دکتر "زهرا علیزاده ثانی" پزشک مخترع طبسی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به‌عمل آمد.

علیزاده ثانی، متخصص قلب و عروق و اهل طبس است که توانست با طراحی و ساخت سیستم تعیین میزان تنگی عروق قلبی با روش‌های منحصربه‌فرد، جایزه ویژه چهل و یکمین جشنواره اختراعات ژنو را از آن خود کند.

این پزشک طبسی خاطرنشان کرد: موجب افتخار من است که توانسته‌ام به‌عنوان فردی از خاک و شهر طبس دارای مردمانی سخت‌کوش و باسخاوت، خدماتی را برای کشورم انجام داده و به‌عنوان عضو کوچک جامعه علمی ایران جایزه مخترع برتر زن را در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی اختراعات ژنو کسب کنم.

وی اضافه کرد: این افتخار را به هموطنان و به‌ویژه همشهریان عزیزم در شهرستان طبس که همیشه افتخار من هستند تقدیم کرده و از تمامی مسئولان این شهرستان که از من حمایت کردند تقدیر می‌کنم.

همچنین نمازگزارن طبسی پس از اقامه نماز جمعه این هفته طبس، همگام با سایر ملت ایران اسلامی، برای محکوم کردن هتک حرمت مرقد مطهر حجربن عدی از صحابی بزرگ پیامبر(ص) به‌وسیله سلفی‌ها و وهابیون، راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با طی کردن مسیر مسجد جامع تا چهارراه هیئت صاحب الزمانی(عج) طبس، شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر وهابی»، «وهابی بی‌فرهنگ، ننگت باد ننگت باد»، «یا ایها المسلمون، اتحدو اتحدو»، «می‌جنگیم می‌میریم، ذلت نمی‌پذیریم» سر دادند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا