فرماندارمیبد در سفر دوروزه خود به تهران و قم در ملاقات جداگانه با وزیر بهداشت و درمان در محل جامعه المصطفی العالمیه و با حضور آیت‌الله اعرافی، مسئولان سازمان شهرداری و دهیاری‌ها و رئیس بیمارستان میلاد تهران درتهران مسائل دانشکده پرستاری، بیمارستان امام جعفر صادق (ع)، پروژهای عمران روستایی و شهری و پلی کلینیک تأمین اجتماعی را پی گیری کرد.
 حسین فلاح در این سفر ابتدا با دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان دیدار داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد با اشاره به پی گیری‌های اخیر و تخصیص 2 میلیارد تومان به دانشکده پرستاری میبد گفت: خوشبختانه از این مبلغ 1 ونیم میلیارد تومان برای تجهیز دانشکده پرستاری انجام‌شده است.

فلاح گفت: با پی گیری‌های انجام‌شده قرار است ساختمان دانشکده الهیات وابسته به دانشگاه میبد هم خریداری و در اختیار دانشکده پرستاری قرار گیرد.

فرماندارمیبد در ادامه با دیدار با دکتر فیاض رئیس بیمارستان میلاد تهران هم ارتقاء درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان به پلی کلینیک را پی گیری کرد.

فلاح افزود: خوشبختانه مجوز ارتقاء این درمانگاه به پلی کلینیک در هیئت‌امنا به تصویب رسیده است که جا دارد از پی گیری‌های دکتر بیکی و دکتر توحیدی فر و دکتر فیاض رئیس بیمارستان میلاد تهران در این راستا تشکر کرد.

پی گیری دو پروژه شهرداری و دهیاری‌های میبد گام بعدی فرماندار بود که در نشست با مسئولان سازمان شهرداری و دهیاری‌ها مطرح شد.

فرماندارمیبد با اشاره به نتایج این نشست هم گفت: با پی گیری‌های قبلی که در این راستا داشتیم 300 میلیون تومان به دهیاری‌های میبد اختصاص یافت که قسط اول پرداخت‌شده و امیدواریم قسط دوم هم در آینده نزدیک پرداخت شود.

وی افزود: امیدواریم درخواست‌هایی هم که در خصوص عمران روستایی و شهری در این نشست داشتیم محقق شود.

 

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا