فرماندار يزد در مراسم بهره برداري از فاز يك پروژه گازرساني به روستاي فهرج گفت: نعمت گاز بايد در راستاي توسعه پايدار روستاي فهرج به كار گرفته شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، مراسم بهره برداري از فاز يك پروژه گازرساني به روستاي فهرج با حضور نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار يزد، مديرعامل شركت گاز استان، معاون فني و امور عمراني فرماندار و اقشار مختلف روستاي فهرج در محل حسينيه بزرگ اين روستا برگزار شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و شهداي كارمند گفت: بايد صادقانه، خالصانه و بي منت به امور مردم رسيدگي و جامعه را به سوي پيشرفت و پويايي هدايت نمود.

فرماندار يزد در ادامه اظهار داشت‌: خوشبختانه در هفته دولت با حضور وزير نيرو مجتمع آب آشاميدني ولايت يك يزد به بهره داري رسيد كه هدف آن آب رسانی به روستاهای فهرج ، شهدا و علی آباد دشتی یزد مي باشد.

وي در ادامه با بيان اينكه نعمت گاز بايد در راستاي توسعه پايدار روستاي فهرج به كار گرفته شود افزود: با استفاده از نعمت ارزشمند گاز بايد زمينه براي فعاليت هاي صنايع سبز و پاك در اين روستا و در راستاي توسعه پايدار به كار گرفته شود.

فرماندار يزد تصريح كرد: در شهرستان يزد به ما بحث زيست محيطي توجه خاصي داريم كه تاكنون از مواردي كه باعث شده تا آلودگي زيست محيطي را روستاهاي بخش مركزي تشديد نمايد، جلوگيري نموده ايم.

" شاكري شمسي " در پايان از تلاش هاي كليه كساني كه زمينه بهره مندي مردم روستاي فهرج را از نعمت گاز فراهم نموده اند تقدير و تشكر نمود.

شايان ذكر است فاز يك پروژه گازرساني به روستاي فهرج به اعتبار 41 ميليارد ريال بهره برداري رسيد.

گفتني است اين پروژه شامل 97 كيلومتر شبكه پلي اتيلن، 3500 متر خط تغذيه، 350 انشعاب خانگي و تجاري، 5 ايستگاه TBS با ظرفيت ده هزار متر مكعب بر ساعت مي باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا