معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر یزد  فارس از اعزام 10 دبیر کانون آزاد خواهران به اردوی بندر انزلی (اردوهای نشاط و امید ) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حامد صدیقی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد با بیان اینکه اردوی کشوری دبیران کانون های آزاد جمعیت هلال احمر در قالب طرح نشاط و امید، از ۸ تا ۱۲ شهریور ماه در بندر انزلی برگزار می گردد، گفت: دبیران کانون های جوانان و دانشجویی خواهران و برادران استان به اردو نشاط و پویایی بندانزلی اعزام می شوند.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت:  این اردوها در اردوگاه مهر بندرانزلی و در چهار دوره برگزار می شود. دوره نخست آن با حضور دبیران خواهر کانون‌های شاخه آزاد جوانان از هشتم شهریور آغاز و تا ۱۲ شهریور ادامه دارد. دوره دوم نیز به دبیران خواهر کانون های دانشجویی اختصاص یافته و از ۱۲ تا ۱۶ شهریور برگزار می شود. اردوی سوم با حضور دبیران برادر کانون های جوانان در تاریخ ۱۷ تا ۲۱ شهریور و اردوی پایانی با حضور دبیران برادر کانون های دانشجویی از ۲۱ تا ۲۵ شهریور برگزار می شود.

صدیقی عنوان نمود : انتخاب اعضای اعزامی بر اساس عملکرد شعب در برنامه های سال ۹۴ سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و نیز عملکرد آنها در زمینه ثبت نام اعضا در سامانه عضویت جامع این سازمان بوده است.

وی بیان کرد : آشنایی با برنامه و اهداف فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، آشنایی با حقوق بشر، شرکت در نشست های هم اندیشی، حضور در میزگردهای علمی با حضور کارشناسان از جمله برنامه‌های آموزشی این دوره هاست. که توسط سازمان جوانان هلال احمر برنامه ریزی شده است .

شایان ذکر است جمعیت هلال احمر استان یزد دارای 30 کانون جوانان و 32 کانون دانشجویی می باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا