دویست و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با محوریت بررسی نامه های ارجاعی به صحن شورا و  حضور محمد رضا عظیمی زاده شهردار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام شیخ عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر که به هفته دولت نام گذاری شده است از خداوند منان خدمتگزاری صادقانه به مردم را برای مسئولین خواستار شد و افزود: اینکه یک مسئول خدمتی را برای مردم انجام دهد از افتخاراتی است مه نصیب یک مسئول شده است.

در ادامه این جلسه،  ترافیک سنگین میدان مهدیه، مورد بحث در صحن شورا قرار گرفت که بعد از صحبت های مختلف اعضاي شورا و مشاورین ،مقرر شد که فعلا بریدگی به عنوان دور برگردان در بلوار شهید بهشتی ایجاد شود.

همچنین مرتضی شایق از اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی باید در بین شهروندان رواج پیدا کند گفت: اگر این فرهنگ نهادینه شود بسیاری از مشکلات ترافیکی در سطح شهر مرتفع خواهد شد.

در ادامه تصاویر هنرمندان و دیگر شخصیت های نصب شده بر روی بنرهای سطح شهر مورد بررسی اعضاي شورا قرار گرفت و موافقین و مخالفین نظرات خود را در این زمینه اعلام کردند.

حجت الاسلام حمید رضا مطهریان از مخالفین این طرح با اشاره به اینکه آلودگی بصری در سطح شهر زیاد می شود افزود: هرچه فضاسازی تبلیغات در سطح شهر کمتر باشد آرامش روحی وبصری برای شهر بیشتر خواهد بود.

وحيدرضاخباززاده يزدي از موافقین طرح با اشاره به اینکه باید از هنرمندان یزدی حمایت شود افزود: ما باید برای جوانان شهر این امکانات را فراهم کنیم كه اگر در کاری موفق بود با ایجاد روحیه زمینه پیشرفت آنان را فراهم کنیم.

در پایان بعد از بحث های مختلف مقرر گردید عکس هنرمندان و شخصیت های مختلف در بنرهای سطح شهر با رعایت حریم نصب شود.

بررسی نامه های ارجاعی به شورا از دیگر خبرهای جلسه دویست و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا