دویست و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد در حالی بدون حضور مهندس محمد رضا عظیمی زاده آغاز شد که نامه استعفای وی در صحن علنی توسط رئیس شورا  اعلام شد.

در ادامه جلسه اعضا برای روشن شدن علت استعفای شهردار، از رئیس شورا خواستند تا مهندس عظیمی زاده شهردار یزد برای توضیحات بیشتر به جلسه علنی شورا مراجعه کند.

بعد از ورود شهردار به جلسه علنی و سوالات اعضای محترم در زمینه علت استعفا، شهردار گفت: من تشکر می کنم از اعضای شورا که فرصت خدمت گذاری به مردم را در این چند سال به من عطا کردند اما مدت2 سال از عمر شورای چهارم می گذرد و انتقاداتی هم به شهرداری وارد هست و می خواهم که اعضای محترم بابررسی کار و پیشرفت ها و پسرفت های کار فرد مورد اعتماد را برای مدیریت شهرداری انتخاب کنند.

عظیمی زاده در ادامه گفت: در این مدتی که در شهرداری به مردم خدمت می کردم هیچگونه فعالیت سیاسی نداشتم و سعی کردم با همه دستگاه ها تعامل وهمکاری داشته باشم.

در این جلسه بعد از بحث های مختلف اعضای محترم شورا و بعد از رای گیری مقرر گردید استعفای شهردار در جلسه علنی بعد از انتخابات هیئت رئیسه شورا  بررسی  شود.

همچنین در ادامه این جلسه نامه های ارجاعی به شورا مورد بررسی قرار گرفت و مرتضی شایق عضو شورای اسلامی شهر یزد گزارشی از مصوبات کمیسون نظارت را ارائه نمود.




سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا