...

عطف به درج خبری با عنوان «دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر دچار حادثه شد»، مورخ اول شهریورماه سال 94 ، به استحضار می رساند، نقل قول منتشرشده در خبر مذکور از جانب مدیر برق شهرستان اشکذر نبوده و مصاحبه ای در این خصوص ترتیب داده نشده است.

لذا به منظور تنویر افکار عمومی و شفاف سازی موضوع به اطلاع می رساند در راستای انجام وظایف ذاتی خود و تامين برق پايدار مشتركين اقدامات متعددي را در قالب پروژه هاي سرويس ونگهداري به انجام مي رساند كه در رأس تمامي آنها پروژه هاي تعويض تيرهاي فرسوده مي باشد.

که در این راستا می توان به اقداماتی نظیر تعویض 5109 اصله پایه بتونی ، قالب گیری ، ترمیم و خاک ریزی افزون بر ده هزار اصله پایه بتونی فرسوده در سطح استان یزد اشاره کرد که در حوزه مدیریت برق اشکذر  در سال 93 این میزان در بخش تعویض پایه بتونی 282 اصله و در بخش ترمیم و قالب گیری پایه تعداد 200 اصله پایه بتونی فرسوده مرمت و بهسازی شده که منجر به بهبود شاخصهاي آماري شبكه از جمله كاهش ميزان قطعي برق و افزايش رضايتمندي مشتركين شده است.

باید بر این نکته اذعان داشت که نمی توان انتظار داشت تمامی تیرهای فرسوده شهرستان اشکذر با طول شبکه بالغ بر 1300 کیلومتر به صورت یکجا  تعویض گردد. لذا شايسته است رسانه هاي محترم قبل از درج اخبار با استعلام از كارشناسان موثق از صحت اطلاعات اطمينان يابند. امیدواریم آن رسانه محترم با ارائه نقدهاي سازنده و حركت در مسير تحقق رسالتهاي اصلي خبري،‌اين شركت و ديگر ارگانهاي خدمات رسان را در جهت بهبود خدمات و افزايش رضايت مردم ياري رساند.          

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا