به گزارش دهقاني زاده خبرنگار يزد فردا از مهريز "محمدرضا زارعیان در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان به مناسبت هفته دولت برگزار شد به ارائه گوشه ای از عملکرد شهرداری مهریز در یکسال گذشته پرداخت و گفت: در یک سال گذشته در راستای عمران و آبادانی شهر مهریز 17000 متر از معابر مهریز جدولگذاری، 24000 متر مربع از معابر و خیابان های سطح شهر زیرسازی و آسفالت شده است.
زارعیان از پیشرفت 40 درصدی زیرساخت ها در میدان شهیدصدوقی خبر داد و خاطر نشان کرد: وسایل اجرای آب نمای موزیکال در این میدان خریداری شده که امید است تا یک ماه آینده با همت پیمانکار این طرح، شاهد بهره برداری از طرح جدید میدان شهید صدوقی باشیم.
این مقام مسئول همچنین از واگذاری و اجرای 11000 متر مربع موزائیک فرش در سطح شهر مهریز با مشارکت مردم خبر داد و ساماندهی پارک کوثر، گلستان ، تجهیز پارکهای سطح شهر به ست بازی کودک با هزینه 4 میلیارد ریال، نوسازی و خرید ماشین آلات عمرانی شهرداری با هزینه 13 میلیارد ریال و واگذاری خدمات شهری به بخش خصوصی را از دیگر اقدامات انجام شده توسط شهرداری مهریز برشمرد.
وی در خصوص احداث ساختمان شهرداری در میدان شهیدصدوقی تصریح کرد: نقشه این ساختمان نیاز به اصلاح داشته که این امر انجام و مورد تایید دفتر فنی استانداری رسیده و با مجوز شورای اسلامی شهر مهریز قرار است اجرای و ساخت آن به سازمان همیاری های شهرداری استان واگذار شود.
زارعیان از تملک تفرجگاه غربالبیز خبر داد و گفت: با برگزاری نشست های متعدد و پیگیری مسئولین تملک تفرجگاه غربالبیز نهایی شده و اقداماتی که در این تفرجگاه در حال انجام است تا مهر ماه سال جاری تکمیل می شود.
وی از برنامه های عمرانی برای پارک کوثر خبر داد و اظهار امیدواری کرد: شهرداری مهریز برنامه های عمرانی خوبی برای پارک کوثر دارد که روشنایی بخشی از پارک انجام و نقشه فاز دوم آن نیز تهیه شده است.
شهردار مهریز در خصوص مزاحمت سگ های ولگرد در شهر گفت: این امر باعث نارضایتی مردم شده بود که با تشکیل جلسه و هماهنگی های لازم، به زودی شاهد کاهش مزاحمت سگ های ولگرد در سطح شهر خواهیم بود.
محمدرضا زارعیان در پایان از شروع کارهای فرهنگی شهرداری مهریز در آینده ای نزدیک خبر داد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا